понедељак, 4. јун 2018.

Kuglof od mleka i bele čokolade sa ukusom narandže


Jedan divni da ga tako nazovem brzinski Kuglofić, može odlično da prođe i kao kolač, sa puno bele čokolade i divnog ukusa narandže.
Doduše ja znam da će te svi sad reći pa Kuglof se ne pravi na taj način. Naravno tekstura testa je drugačija ali svakako izgled i ukus je ono što me je oduševilo.
Bela čokoloda, ukus mleka, vanila , suvo voće i narandža  ......
 krenite u pripremu.

Potrebno je:
konzerva od 400g kondezovanog mleka
4 jajeta
pola kesice praška za pecivo
100g brašna
a jabuka
sok od jedne narandže
kandirane korice narandže oko 50g ili suvo grožđe i ustoj toj gramaži
 70g maslaca-obavezno maslac.
oko 50 g šećera ili dve kesice vanil šećera,
Priprema.
Maslac otopite sa belom čokoladom, dodajte kondezovano mleko i ceđeni sok od narandže.
jaja umutite jedno po jedno, ja sam umutila prvo belanca pa dodala žumanca i vanil šećer.
Sjedinite ove dve smese.
dodajte suvo vože i brašno prašak za pecivo.
Rernu uključite na 180C. A smesu izlijte u nauljen i brašnom posut kalup.
Peceite na laganoj vatri oko 40 minuta.
Od gore sam otopila 50 g bele čokolade i ukrasila.Enjoy yopur life.Sa slatkim receptima i ukusima Kuhinja ravnice. Na način kako se to nekad uživalo, spontano i sa slatkim zalogajima.



    • Ukoliko želite da vidite i pripremite još neki kuglof iz moje Riznice kliknite na link Kuglofi.


    4 коментара:

    1. Анониман5. јун 2018. 04:17

      Izvinite, ali malo Vam je nejasan recept. U spisku namirnica se pominje jabuka a nigde je nema u postupku. Onda u postupku pišete da se maslac otopi sa belom čokoladom ali se ne zna sa kojom količinom bele čokolade.
      Može objašnjenje? Pozdrav

      ОдговориИзбриши
    2. Анониман5. јун 2018. 09:44

      komentar nije za objavljivanje. koliko bele cokolade otopiti sa maslacem i sta raditi sa jabukom

      ОдговориИзбриши
    3. Odličan post, jako mi se dopada tvoj blog :)

      ОдговориИзбриши
    4. Hello, I went by to say hello, since I've been disconnected from everything for a long time. As always I love your work. That I still think that they are not chapucillas, but great works. A kiss.
      ดูหนัง

      ОдговориИзбриши