четвртак, 31. мај 2018.

Pita od jagoda i spelte


Jagode nam polako prolaze i to me najviše nervira kod njih.
Samo jedan mesec  možete da uživate u ovim crvenim bobama.
Ovu pitu sam radila kao jednu zdravu varijantu za one koji ne jedu belo brašno i šećer.
korice od speltinog brašna su se pokazale fantastično.
Prhke su i neobičnog ukusa.
Fil od jagode i meda ima božanstven ukus.
Izgled je za desetku.
Pa dobro šta ćekate?
Odma u kuhinju i pravite...
Potrebno je:
za testo-koricu
100g speltinog brašna
100g integralnog brašna
125g putera
1 dcl hladne vode.
koricu pravite tako što puter sobne temperature zamesite sa brašnom i vodom u glatko tvrđe testo.
Fil:
300g očišćenih jagoda
100g smeđeg šećera1 kašika integralnog brašna.
Jagode sam isekla na sitne delove ne previše sitne.
takođe možete za ovu pitu iskoristiti i jagode koje nisu savršene umesto da ih bacite.
Fil u jedan sud dobro izmešajte i ostavite malo da odstoji kako bi jagode pustile svoj sok  i otopile šečer.

Vatrostalni okrugli pleh ili bilo koji drugi pleh nauljite i  od dole stavite testo.
Ja kada imam samo jednu koricu za pitu ne razviojam oklagijom nego rukama oblikujem donji sloj.
Preko kore izlijte fil.
da bi kora bila i izledna možete ostaviti jedan deo testa i od njega napraviti sitne kuglice i ukrasiti ivice kore.
Pitu sam pekla na 180C oko 30 minuta.

Нема коментара:

Постави коментар