среда, 10. септембар 2014.

Gagin Starinski Kolač od jabuka

Ovaj kolač je radjen po ovom receptu, naravno svi sada već vidite da je u pitanju moja draga Gaga Iz moje kuhinje-moje Grne.
Gagu znam jako dugo, prosto imam utisak da se znamo sto godina iako se nismo niakda videle naše prijateljstvoo je čvrsto i smatram je osobom koja zaslužuje maksimalnu pažnju u moru food blogova i fake prijateljstva.
Gaga je takodje osoba koja je jedna od dvoje blogera sa kojima se iskreno družim i sa kojom mogu sasvim slobodno da podelim sve svoje nedoumice, sreću i dileme.
Eto malo uvoda o prijateljstvu a sada da predjem na kolač koji je savršen, podseća na ona davna stara vremena kada su naše bake pravile ove čarobne kolače i koji su mirisali na toplotu i vanilu u našim sobama.

Potrebno je 200g svinjske masti, iako u izvornom receptu ide 250g..ja uvek kad je mast smanjima
12 kašika šećera
2 jajeta
250 ml mleka
1 kesica praska za pecivo
2 kasike pekmeza od šljiva
3 rendane jabuke
500g brašna
prah šećer za posipanje

Priprema:
Umutiti mast sa šećerom, dodati jaja, mleko i pekmez.
Sve lepo sjediniti kulinarskom žicom
Potom dodati i prašak za pecivo i brasno!
Ja sam kolač pekla u modli za kuglof oko 40-50 minuta na 180C.
Mogu vam reći da nisam pogrešila što se tiče oblika i da su svi jako zadovoljni.
Posuti prah šećerom.
Za ljubitelje bundeve.
Takođe sam ga pravila i kao redovan kolač u plehu, ali sam umesto 2 jabuke rendane narendala 1 jabuku i oko 200g pečene bundeve.
Svi ostali sastojci su ostali isti.


8 коментара:

  1. Slažem se, Gaga ima divne recepte, a ovaj je jedan od njih.

    ОдговориИзбриши
  2. Divan recept s finim okusom jabuke i pretpostavljam i jako sočan.

    ОдговориИзбриши
  3. kolac je super ,ukusan I socan
    veliki pozdrav za Gagu

    ОдговориИзбриши
  4. Iako Gagu ne poznajem osobno već samo virtualno potpisujem svaku lijepu riječ koju si joj uputila ! A kolač je odličan kao i puno Gaginih recepata , sada ide i sezona jabuka pa ću kolač svakako isprobati !

    ОдговориИзбриши
  5. Meni lijepo izgleda,nadam se da će se djeci svidjeti jer ovo moram isprobat.

    ОдговориИзбриши
  6. Divno izgleda! Kuglofi su uvek tako elegantni, čak i kad su od jednostavnih sastojaka... :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, ja cesto kada mogu umesto redovnog izaberem oblik kuglofa nekako mi je tako lepse.

      Избриши