понедељак, 24. фебруар 2014.

Čokoladna Torta za 5 minuta MW Torta

Pre par godina strašno je bio popularan Kolač za 5 minuta iz mikrotalasne, nezna se tačno ko ga je lansirao da li ga je Mara izmislila pa nazvala po sebi, ili lukavo kopirala iz knjigice sa receptima za mikrotalasnu, elem i ja sam tada radila MW tortu sa 5 minuta, po broju komentara i analitici vidim da su je mnogi od vas i isprobali.
Moram priznati da i ja često "podležem" njenoj pripremi i da sam je do sada toliko puta ispekla i da sam menjala i ovo i ono i na kraju dobila finalnu varijantu koja izgleda ovako:
i za koju vam je potrebno:


Potrebno je:

2 jajeta
12 kašika šećera
12 kašika mleka
12 kašika ulja
2 kašike kakaoa 
12 kašika brasna
1 kašika ruma

može i malo cimeta
1 kesica prasaka za pecivo
Preliv:
2dcl slatke pavlake

100g mlečne čokolade 
malo oraha mlevenih
malo ruma ili mleka

Mikrorerna treba da je podešena na 800W.
Vatrostalni kalup od 22cm.
Jaja žicom dobro umutiti dodati redom ostale sastojke, izlijte u vatrsoatlni kalup.
Mikrorernu stavite na 5 min. na najače temperaturu podesite.
Slatku pavlaku ugrejte i u njoj rastopite čokoladu.
Kada je torta gotova sačekajte par minuta a potom je bukvalno izvrnite na tanjir i prelijte slatkom pavlakom i čokoladom .
Ukrasiti mlevenim orasima.

Enjoy!

15 коментара:

  1. svidja mi se..... za iznenadne goste :)

    ОдговориИзбриши
  2. Superiska receptic. Ja prosto obozavam cake in a mug :) al ova vasa je prava torta koju cu morati da isprobam. Bojim se samo da cu sve sama pojesti moji nisu ljubitelji ovakvih poslastica. Trenutno sam opcinjena sa cookie in a mug uh prosto neverovatno divna poslastica za minut :)
    Divan recept, kao I svi vasi recepti, kao I vas blog. Veliki pozdrav

    ОдговориИзбриши
  3. Ah zaboravih da pitam. Prvo ste napisali 800W a kasnije ste stavili 5min podesiti na najace. Moja mikrotalasna je 1200W pa se pitam da li ja ipak da smanjim?! Jednom sam tako pravila kolacic pa stavila na najace I dobila kamen a ne kolac :)

    ОдговориИзбриши
  4. Po nekom receptu sam pekla dve kore sa čokoladom u prahu. Bila je sjajna.
    Šta misliš kako bi bilo da se u koru stavili lešnici ili orasi tj da se dobije ukus reforme?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Vesnice može se sttaviti čak sam ja jednom i stavila mlevene orahe jednu kašiku bila je sočna. Ali sumnjam da nešto može zameniti ukus reforma, ja dodam rum u ovu tortu i taj ukus me podseća na jednu super čoko tortu medeno srce...

      Избриши
  5. Draga Aleksandra hvala na komentaru, pa moja najveća jačina je 800 , eto nisam razmisljala da ima i jačih mw, možda da spustiš na 800 ili da staviš prvo na tri minuta da se peče na 1200mw pa onda dodaš po potrebi još minut?baš mi javi iskustvo...

    ОдговориИзбриши
  6. Crkla bi da neprobam da stavim lešnike ili orahe :-) Javiću ti učinak :-)

    ОдговориИзбриши
  7. da li treba poklopiti vatrostalnu posudu prilikom pecenja?

    ОдговориИзбриши
  8. isprobano sinoc... po izgledu, ni priblizno ovoj sa slike, ali ukus je ok...

    ОдговориИзбриши
  9. moze li se peci u obicnoj rerni i na koliko stepeni

    ОдговориИзбриши
  10. Da li moze u rernu da se pece ? Kako i koliko, ako moze?

    ОдговориИзбриши