среда, 12. септембар 2012.

Pizza Pužići sa viršlama

Postoji milion i jedan način da iskoristite viršle-hrenovke. Potrebna je samo ideja...
Evo je..:)
Naravno negde sa neta...kao i sve do sada, priznajem pozajmila sam je i ne prisvajam je kao svoju..:)



Potrebno je:
6 viršli
za testo:
300g brašna
pola kocke kvasca-10g
kašikica soli
2dcl vode
malo šećera
50g kečapa
100g sira trapista
Priprema:
Naravno glavni fazon je priprema ovih pužića. Kao što vodote na foto ptikazu prvo viršle presecite uzduž na pola.
Zatim oštrim nožem pravite zareze- ali ne dokraja.
Testo zamesite od sastojaka  za testo. Kada malo nadodje premesite ga i podelite na pola pa na pola itd dok ne dobijete delove loptice malo manje od vaše šake.
Rastanjte oklagijom i od gore stavite viršlu kao cvet.
Poredjajte ove mini pizze u tepsiju i pecite prvo 10 min na 200C
Zatim ih izvadite u sredinu stavite kečap i od gore sir.
Pecite ih dok se sir ne istopi.
Od gore pospite origano.



2 коментара:

  1. Odlične su ti ovi pužići, ovako bih viršle mogla da pojedem. Kada ih jedem kuvane, uvijek mi nešto zapinje u grlu, ali je vjerovatno to zbog toga što ih ja, ustvari, nikad nisam ni voljela, čak ni kao dijete. Pržene sam jela a kod kuvanih sam suze ronila.

    ОдговориИзбриши
  2. uvijek zapnem na receptima koji imaju u nazivu pizza :)
    ovo je baš dekorativno, volim takve stvari

    ОдговориИзбриши