среда, 24. март 2010.

Apple and popy seed Jam/Marmelada od Jabuka i maka

Ova marmelada izgleda vrlo egzotično iako u njoj nema ni trunke egzotike.Izvorna verzija je sa jabukama i lavandom a ja sam se odlučilai da lavandu zamenim makom.
Recept je sa bloga nase "kraljice marmelada" Branke,Home made by B.Probajte neće te zažaliti!Potrebno je:
2kg jabuka
450g šećera
4 kesice vanil šećera ili vanila štapić
2 jelovne kašike maka u zrnu-ne samlevenog

teglice
Priprema:
Jabuke oguljite isecite na kocke i obarite.Kada omeksaju dobro ih izgnječite viljuskom ili ih lagano sameljite u multipraktiku.

Vodu u kojoj su se kuvale ne bacajte već 1,5dcl te vode i kašu od jabuka,stavite u šerpu.
Dodajte šećer,vanil šećer ili štapić koji ste nožem prepolovili na pola.
Na laganoj vatri kuvajte uz stalno mesanje da vam se ne bi marmelada zalepila za dno posude.
Kada se masa zgusne,dodati dve u vrh pune kašike maka.

Dobro pomesajte da se mak lepo rasporedi po marmeladi.i.
- Marmeladu razlijte u čiste i zagrejane tegle , dobro ih zatvorite, okrenite na poklopac i neka tako stoje 10 minuta. Nakon toga ih vratite na pravu stranu.
Krckava marmelada za dobro jutro!!!!

10 коментара:

  1. Super Vera ! jako mi je drago da si se odlučila napraviti ovu marmeladu i počašćena sam što si krenula od moje marmelade sa jabukama i lavandom. Tvoja marmelada izvrsno izgleda,baš si je super napravila !! tako je primamnjiva na ovoj slici. Dodatak maka je pun pogodak, napraviti ću i ja jednu manju količinu sa makom da je isprobam. I hvala ti puno na komplimentu ! :))

    ОдговориИзбриши
  2. Ovo mi se veoma dopada, a odlično može poslužiti za neku štrudlu. Bravo!

    ОдговориИзбриши
  3. odlicno izgleda, a u okus uopce ne sumnjam :)

    ОдговориИзбриши
  4. Izvrsno Vera, mogu samo zamisliti kakva je to delikatesa!

    ОдговориИзбриши
  5. Primjetila sam ovu marmeladu kod Branke i odmah mi je zapela za oko. :)
    Sviđa mi se i ova tvoja ideja s makom. Izgleda jako zanimljivo ovako točkasta.
    Divno Vera, kao i inače. :)

    ОдговориИзбриши
  6. baš lijepo izgleda s ovim zrncima maka, a vrijedilo bi isprobati i s lavandom :) ja ovih daba planiram napraviti marmeladu od banana :))

    ОдговориИзбриши
  7. Ove točkice maka su prekrasne za vidjeti u toj marmeladi, baš mame. Otprilike si mogu predočiti kakav mora da je tek. I meni se čini da bi odlično došlo kao nadjev za neki kolač. Branka je stvarno meštar od marmelada, morati ću i ja uskoro nešto isprobati!

    ОдговориИзбриши
  8. Marmeladu od jabuka i ja pravim i volim kada se osete jabuke, da ne bude baš kao kaša. Nikad nisam dodavala ništa osim malo limuntusa, koji održi boju i kvalitet, šećer i vanilin šećer. Ovo sa makom je nešto novo i baš ću da probam, jer moji vole mak i to baš kada nije mleven a i jabuke.

    ОдговориИзбриши