недеља, 16. новембар 2008.

Blatna torta



Meni se veoma dopada,jer sam i veeliki čokoholičar.
Veoma podseća i na moju omiljenu Sachericu, ali je i odlična "asocijacija" svog imena.
Mud Cake-ili u prevodu Blatna Torta.
Meka, softana, idealna ako se ukrasi sa šlagom.




Za Mud cake je potrebno:


200 g maslaca
200 g tamne čokolade od 70% kakaa
2 dl vruće vode
3 1/2 dl šećera
5 kasika kakaa

2 kom jaja, dobro razmućenih
1 prašak za pecivo
4, 5 dlbrašna

glazura
čokolada+ malo ulja
šlag
Priprema:
Zagrete pećnicu na 160° C, obložite kalup za tortu ,(moj iznosi 24cm),pak papirom za pečenje

Stavite vodu,secer,cokoladu i margarin u serpu i zagrevajte dok se šećer ne otopi, a masa postane glatka. Ostavite da se ohladi,

U hladnu masu dodajte brašno, kakao i umućena jaja-te sve promiješajte. Ulijte u pripremljen kalup.
Pecite 1 sat na 160 °C, izvadite iz pećnice i pustite tortu da se sasvim ohladi u kalupu.
Servirati preliveno vrućom čokoladom,posuto kakaom ili dekorisati slagom.
Dodatak-Posto mi se cinila mala suvljom,poprskala sam je mlekom,i mislim da nisam pogresila,jer je bila meka i topila se u ustima!






Нема коментара:

Постави коментар