петак, 24. октобар 2008.

Nugat korpice

Imaju fenomenalan ukus.
I za decu i za odrasle. Ovog puta su pripremljene za dečiji rodjendan zato su tako vesele!



200g eurokrema
200g cokolade
100g mlevenih przenih lesnika
100g mlevenih oraha
100g mlevenih badema
32 kom jestivih korpica-kupovne,a mozete ih sami napraviti!
Priprema:
Cokoladu izlomite na kocke pa sa eurokremom istopite na pari.
Kada se sve lepo istopi,dodajite jedno po jedno uz stalno mesanje,lesnike,pa orahe i na kraju bademe
Sipajte u korpice,ja sam kupila korpice,jestive su i podsecaju na oblatne.
Mozete posluziti i u papirnim korpicama.
Od ove smese imala sam 32 korpice

5 коментара:

  1. He, he i ja sam ko dijete jer su me ove korpice totalno oduševile izgledom!

    ОдговориИзбриши
  2. mislim da sam već napisala kako su preslatke ove korpice
    a vidim da si dizajn malo uredila, sviđa mi se (obzirom da mi je baš ovako ljubičasta boja omiljena :))
    a evo i ja na blogspotu radi lakšeg komentiranja

    ОдговориИзбриши