недеља, 28. мај 2023.

Brze piroške od kukuruznog brašna

Napraviti piroške uopšte nije teško. Naprotiv, one su veoma jeftino i pristupačno jelo, ali sam često u razgovoru sa drugim ženama otkrila da ih ne prave pre svega zbog prženja u masti ili ulju, nakon čega se cela kuća oseća na pečenje.
Do sada nikada nisam pravila piroške sa dodatkom kukuruznog brašna u smesu, odnosno, videćete i sami testo je nekako drugačije, i iskreno pre nego sam ih pekla malo sam se brinula da li će to zaista biti ukusno.

No, strahu nije bilo potrebe, piroške su bili božanstvene, malo krckave i kako se to kod nas kaže "prva liga."


Za piroške je potrebno:
1 jaje
prašak za pecivo
200ml kiselog mleka (jedna čaša)
80 ml ulja
100g kukuruznog brašna
300g belog brašna
Nadev:
sir




 Priprema:

Pomešati belo, kukuruzno brašno i prašak za pecivo. Dodati sve zajedno: jaje, kiselo mleko, ulje.
Ukoliko piroške punite sa slanim sirom dodajte u testo tek tek soli.
Ukoliko vam je punjenje neutralno u testo dodajte pola kašikice soli.
Zamesite testo i razvijte oklagijom u pravougaoni oblik a potom podelite na jednake kvadratiće.
U svaki kvadratić stavite sir u sredini a potom oblikujte valjak, s tim da će te krajeve uviti ka unutra da se lepo valjčići zatvore i da smesa ne curi tokom pečenja.
Ja sam piroške pekla na masti.
Otopila sam mast u tiganju kada je bila zagrejana dodavala sam piroške.
Kada pečem namasti uvek svaku pečenu pirošku pre stavljanja na tacnu ostavim koji sekund na papirnom ubrusu da se upije mast.


1 коментар:

  1. Predivno i recept i slika.Svaka cast na trudu i ljubavi ,vase recepte cesto spremam.Priblizili ste nam lepu Vojvodinu i oplemenili svesku recepata

    ОдговориИзбриши