субота, 15. август 2020.

Pizza bez testa

Nisam baš sigurna da bih ovo mogla nazvati nekim specijalnim receptom, više je jedna ideja za one koji ne vole testo od pizze ili prosto ne jednu testo.
Uvek kada pravim gibanicu , ne znam ni sama kako ostane mi par kora viška, tačnije tri.
Uvek ih ostavim za nešto, a da ne znam ni sama šta :)
Te ako ste kao ja, da imate uvek koju koru viška u frižideru onda je ovo super ideja  za Vas.
Znači u tepsiju sam prvo stavila papir za pečenje, pa onda te tri kore, koje sam između nauljila.

Potom sam od gore premazala kečapom, sve redovno kao da pravim pizzu.
Dodala šunku, šampinjone, možete dodati sve što i inače stavljate na pizzu po vašem izboru.
Pekla sam u rerni na 200C, i pred sam kraj dodala narendanog trapista i umesto origana kinou.

Takođe sam od gore i razbila dva jajeta.
Jaja sam dodala pred sam kraj pečenja.



Ako Vam je ova ideja bila korisna, drago mi je :)

Нема коментара:

Постави коментар