петак, 10. април 2020.

Pužići sa slaninicom i sirom

Pužići sa sirom i neizostavnim dodatkom slaninice.
Toliko se brzo prave a veoma su sočni,  sa posebnom aromom...

Potrebno je za testo
600g brašna
pola kocke kvasca
malo šećera
1 kašikica soli
1 jaje
100ml ulja
300ml mleka


Za fil
300g sitnog sira
100g sitno seckane slanine
1 jaje
100g margarina


Priprma testa

odvojiti 100ml mleka i u njemu razmutiti kvasac i malo šećera
Kada smesa zapeni, dodati prosejanom brašnu.
Dodati jaje, ostatak mleka i ulja.
Zamesiti meko testo.
Ja testo uvek nauljim gore i prekrijem alu folijom, te ostavim barem 1 sat da odmori.
Tako sam i sada učinila.

Zatim sam ga prebacila na podlogu koju sam posula brašnom i razvila oklagijom u pravougaonik.
Premazati filom koji sam napravila tako što sam sir pomešala sa jajetom i dodati pečenu slaninicu.
od gore narendati margarin.

Uviti u rolnu, iseći na krugove-pužiće, ređati u pleh posuti susamom, na svaki pužić dodati malo i margarina i peći na 230C dok ne porumeni.



Нема коментара:

Постави коментар