среда, 15. април 2020.

Namaz od španata

Malo je reći da sam oduševljena i kombinacijom namirnica i ukusom i mojim omiljenim sastojkom -španatom.
Malo je reći koliko sam oduševljena potrošenim vremenom da se spremi namaz-15 minuta i manje.



Sastojci:




1 sardina
100h sitnog sira
100g obarenog španata
1dcl pavlake
so po potrebi
svež peršun

Priprema:
Sir pomešati sa kiselom pavlakom, dodati sardinu ali ukoliko ima mnogo ulja, pazite da ne dodajete svo ulje.
Obareni španat usitniti ,iseći viljuškom i nožem.
po potrebi posolite.
Sve dobro izmešajte.











Mala pomoć.
sardinu možete prvo zasebno usitniti viljuškom.
Ja sam sve sastojke stavila u Blender i na najmanjoj brzini usitnila  i umešala.

Možete sve prvo lepo usitniti pa tek onda kratko dodati u blender.





































Od gore dodati svež peršun.



Нема коментара:

Постави коментар