недеља, 5. април 2020.

Japanske palačinke

Mislim da je na internetu prava pomama za ovim Japanskim, malim a debelim, mekim "flafy" palačnikama.
Skkoro da su kao i američke ali nisu..:)

Suštinski slično se prave i peku ali struktura im je malo drugačija.
Takođe ukoliko imate neki metalni okrugli kalup možete napraviti da budu i deblje i manje, ja sam ih vadila malom kašikicom, a masa je dovoljno zgusnuta tako da smam ih bez problema oblikovala.

POtrebno je:
2 jajate-ja sam stavila tri manja
3 kašike šećera
1 vanil šećer
200g brašna
250 ml mleka
kašikicu praška za pecivo

Priprema:
prvo sam mikserom belanca umutila u šne i dodala šećer, pa potom ponovo umutila.
Dodala sam žumanca, i isključila mikser, pa sve lepo sjedinila kulinarskom žicom, dodajući i ostale sastojke.
Smesu sam ostavila 15 minuta da odmori.
Potom sam u tiganj stavila ulje,tek tek da prekrije tlo.
i kada se ugrejalo kašikicom sam stavljala male kolutove na dno.
Sačekala sam par minuta i kada su palačinkice počele da stavraju mehuriće okrenula.

Tako ponoviti sa svom smesom.




Нема коментара:

Постави коментар