недеља, 29. март 2020.

Tamni čokoladni kolač bez brašna sa breskvama

Ranije bi mi bilo gotovo nemoguće da zamislim da bilo kakav kolač pravim bez brašna.
nekako sam se vodila i kada sam takve recepte čitala, da je najbolje da ne isprobavam, jer sigurno će biti "glić".
To vam je u prevodu meko i tečno, bez čvrstine ... :)
Vremenom, nakon problema tačnije  neprihvatanja belog brašna, koje je rezultiralo traženjem recepata bez brašna, jednostavno sam htela ne htela morala da prihvatim i napravim kolač bez brašna.
Mislim da je preukusan, pogotovo što je od čokolade  :)
Potrebno je:
200g čokolade za  kuvanje-čokolade sa preko 70% kakaa
150g smeđeg šećera
50g putera
6 jaja

Možete komotno praviti i pola smese.

Pored ovih sastojaka koristila sam i breskve iz kompota -100% domaće


Priprema:
Čokoladu zajedno sa puterom istopite za početak na pari.
Belanca odvojite od žumanca i prvo žumanca sa 50g šećera umutite da dobiju onako beličastu boju, a zatim belanca sa ostatkom od 100g šećera  izmiksajte u čvrst šam.
dodajte zatim žumnaca i čookoladu.
Ne treba u ovoj fazi mnogo miksati, prosto samo sve lepo sjedinite kulinarskom žicom.
Izlijte u pleh i pecite na 170C oko 30 minuta.

Breskve nisam odmah poslagala na kolač.
Prvo sam smesulepo izlila u  nauljen vatrostalni sud i tek nakom 15 minuta pečenja od gore poređala breskve.

1 коментар: