недеља, 10. март 2019.

Turski Kolač

 Kako je ovaj Turski keks mnogo popularan, jelte zbog svog čokoladnog punjenja, reših i sama da i ja nešto napravim iako sam večiti protivnik tih torti od deset minuta.
Žao mi je ali zaista ni jedna Torta niti naslov "Lenja Žena " ne mogu da zamene npr jednu dobru Reformu ma šta god skupo stavili u nju.
No da pređem na recept.
recept je više nego lak, možete ga i vi sami po sebi oblikovati, dodala bih da je dekorativan sa ovakvimkeksom zaista.
Keks je mekan i ukusan.
Za kolač je potrebno:
1 pakovanje turskog keksa
1l mleka
3 puding od vanile
10 kašika šećera
100g bele čokolade
150g margarina
mrvice čokolade za posipanje.
Kolač sam ređala u modlu za hleb
Prvo je obložite alu folijom, odlična je odeja npr da se slaže i u neki drugi interesantan oblik jer prosto supre se ponaša i odlično se i seče i izgleda.
Priprema fila.
Fil možete i iskoristiti za bilo koji drugi krem fil.
Od litre mleka izdvojte 2 dcl da možete da puding rastvorite sa šećerom.
Ostatak mleka stavite na šporet da se ugreje.
Kada provri ukuvati puding i mešati dok se ne zgusne.
Zatim u topli krem dodati čokoladu i margarin.
sve lepo mešati dok se ne rastopi.
Sad ide deo slaganja.
U zavisnosti od oblika možete da ređate keks i od gore prelijete kremom.
Kada sve lepo utrošite. Ja npr uvek ostavim krema i od gore za namaz, nekako volim da ukrasim kremom, kolač stavite u frizider preko noći.
Sutra danga možete ukraisit čoko mrvicama ili šlagom.
Zaista sve preporuke



Нема коментара:

Постави коментар