недеља, 16. јануар 2022.

Mafini Gibančice

Meni se često dešava da  kada pravim gibanicu kupim dva pakovanja kora uvek razmišljam kao napraviću što više mogu, i tada mi se desi da mi jedne kore ostanu ne potrošene, ili mi ostane pola pakovanja i ja posle ne znam šta ću sa njima.
Često mi se jedno vreme dešavalo da kupim odlične kore u samousluzi, ali da sledeći put i naravno nikada više ne naletim na takve iste.
Doduše dešavalo mi se da kupim i neke ekstra skupe i da budu plastične.
Posle ovakvih raznoraznih iskustava svima preporučujem da kupite kore -domaće na pijaci.
Nedavno sam počela da pravim ove Mafine gibančice i odlični su, jer uvek možete u njih da stavite pored neistrošenih kora i ono što imate.


Potrebno je:
1 pakovanje kora za gibanice ili pola pakovanja 
6 ili 3 jajeta
kašika soli
kulen, kobasica isečene na tanke kocke
500g sira ili 250g sira. Ja uglavnom stavim feta sir, i ne solim.
2dcl ili 1dcl  jogurta
1dcl ulja
pola kesice praška za pecivo

Prvo kulinarskom žicom umutim jaja, pa dodam so, sir i ulje. Zatim  kore   rukama iscepkam.
Najbolje da za pripremu  gibančica uzmete neki veći sud. Na kraju dodam jogurt i pola praška za pecivo
Kada sve lepo pomešate ja ostavm par minuta da kore dobro upiju tečnost.
Potom ređam smesu kašikom u silikonske korpice za mafine.

Možete naravno da ih stavljate direktno u kalup za mafine ali najbolje u silikonske korpice ili papirne korpice jer se lako odvoje i iskreno imate  manje posla je za pranje.
Takođe možete narendati i trapista, iseckati barene viršle...
Možete dodati iseckani krastavac ili iseckanu crvenu papriku to će posebno biti šareno i dekorativno.
svakako za šta god da se odlučite "njami je"


Нема коментара:

Постави коментар