уторак, 1. јануар 2019.

Neoplanta Salata

Iskreno nisam baš pomišljala da se Ime salate rimuje, ali pošto mi tako dobro deluje sam taj naziv Neoplanta Salata, i kako sam prvo htela salatu da nazovem svojim pravim imenom mislim da je ovo sada tako simpatično i pun pogodak.
Da, drage moje i dragi moji uleteli smo u 2019. godinu.
Iskreno ja sam tu noć prespavala. 
Prespavala sam i noć 2017/2018.
i onu pre toga i  pre te.

 Naravno za ne koji imaju društvo, koji ne planiraju da spavaju baš 31.12. kada je cela planeta na nogama.
Za one koji slave na primer kod kuče.
Ova salata je odlično rešenje.

 Potrebno je
6 srednje veličine krompira
250g feta sira
200ml kisele pavlake
500g Neoplanta šunkarice
6 kiselih krastavčića
Priprema više nego laka.
Krompir operete i  tako u ljusci skuvate.
kada se skuva i kada ga ohladite kreće rendanje.
narendate krompir, kisele krastavce i neoplanta šunkaricu.
Feta sir izgnječite viljuškom i dodate kiselu pvalaku a onda sve lepo pomešate.
Sve lepo sjedinite.
i gottovo.
Inače ovo je jedna od meni omiljenih Salata ne samo za novu godinu nego može biti i poseban obrok.

Нема коментара:

Постави коментар