понедељак, 17. септембар 2018.

Mafini sa jabukama, medom i orasima

Ove mafine bih komotno mogla da nazovem i jesenjim. Nekako mi se savršeno uklapaju u žutu jesen.
Takođe, mafini su i odlični ako hoćete da na brzinu pripremite nešto ukusno i dekorativno što bi moja baka rekla "bez po muke".
Često se pitam kako bi  naše bake reagovale na mafine i njihov oblik?
Da li bi ih pravile?
Kako bi ih nazvale, a znate da bake uvek imaju neki naziv.
Možda bi ih nazvale "okruglice u korpicama" ili "kolačići bez po muke".
Ako imate ideju ili ste već čuli neki domaći naziv za mafine, slobodno mi napišite.
Kao što sam milion puta već napisala kod pripreme mafina ne treba biti previše grub, niti testo mnogo mešati, jer će biti žilavi.
Takođe je važno da imate i kvalitetne papirne korpice jer u protivnom će te prilikom skidanja "skinuti" i pola mafina.
I posebno je važno da imate dobar kalup.
Ja sam imala sreće da sarađujem sa Texell.rs koji imaju zaista veoma kvalitetno posuđe  koje možete pogledati OVDE i izabrati nešto za sebe po veoma povoljnim cenama a između ostalog i odličan kalup za mafine.
A sada da pređemo na recept.
Za mafine vam je potrebno:
3 jajeta
150g šećera
 50g meda
 1 vanil šećer
100ml mleka
50ml ulja
4 veće jabuke po želji
100g griza
120g brašna
100g oraha


Priprema:
Kulinarskom žicom dobro izmutiti jaja, dodati mleko šećer i med, vanil šećer i ulje
Sve lepo polagano izmešati da nemate grudvica.
Zatim narendati jabuke. Ja sam ih očistila.
Dodati griz prašak za pecivo i brašno.
Papirne korpice poslagati u modlu za mafine i izliti smesu do 2/3.
Od gore poređatoi iseckane orahe.
Peći na 220C oko 30 minuta.



1 коментар:

  1. Po sastojcima vidim da su odlični: med, griz ... ovo kako naše bake zvale muffine ti je dobra ideja.:)) Bog će ga znati. Vjerujem da ne bi koristile kalup, već fino sve izlile u protvan, onako po starinski.

    ОдговориИзбриши