недеља, 26. август 2018.

Praline punjene kokosom

Veliki sam ljubitelj pralina ali ih nisam nikada pravila do nedavno.

Bila sam u stvari zbunjena,  kad sam kada sam poželela prvi put da ih napravim, mislila sam da su u pitanju neki veoma teski i zahtevni zahvati, pa sam u stvari samo jela praline kad neko drugi napravi a sama se nisam upuštala.

Doduše sada kada bolje razmislim mislim da sam bila na pogresnom putu tačnije gledala pogrešene recepte. jer napraviti praline jeste teško ali ove domaže  ne nije.

Pri tome moram da dodam da je i sam kalup za praline poprilično dostupan, imate svakakvih oblika kod kineza i na internetu a pri tom je veoma jeftin.

Takođe i sama priprema i sastojci su jednostavni bar za ovakvu vrstu pralina, pa ako niste nkada pokušali da se upustite u avantruru zvanu Praline, pokušajte solobodno, nije ništa komplikovano.

Potrebno je
200g čokolade
50g margarina
100g kokosovog brašna
100g šećera u prahu
vanil šećer
1dcl slatke pavlake

priprema
otopite margarin i čokoladu, a kokos prokuvajte sa secerom i slatkom pavlakom.
pripremite kalupe za pračine, ovo je važnan deoi bitno je da malo date energije odnosno brzo postupate jer ako vam se čokolada otopi---lelele
znači četkicu umaćite u čokoladu koju ste otopili i koja je još vruća i prvo namažite kalup sa strana tačnije "zidove" zatim u svaku pralinnu dodajte smesu od kokosa. Pa odgore opet stavite otopljenu čokoladu i zamrznite ili ostavite preko noži u frižider da se stegne
Ako imate silikonske kalupe veoma lako će te izvaditi paline.


takođe recept možete propratiti i na našem you tube kanalu. klik ovde

Нема коментара:

Постави коментар