субота, 4. фебруар 2017.

Vafle od soje


Vafle ili Bakin kolač od soje, za ljubitelje soje a i one koji to možda i nisi ali žele da osnovni recept malo promene i učine ga drugačijim.
4 jajeta
4 šolje od 1dcl smeđeg šećera
3  šolje mleka
3 šolje mleka
 3šolje ulja
12 kašika
1 vanil šećer
1 prašak za pecivo
po želji  sojinih pahuljica
8 kašika integralnog brašna
4 kašike belog brašna
4 kašike sojinog brašna

Ukoliko se odlučite da koristite sojino brašno, naravno da ga možete u sve poslastice stavljati kao i belo brašno.
Jedino što je najbolj i što preporučujem je da se dodaje sojino brašno u kombinaciji sa belim.
Iz nekih ranijih iskustava kada sam npr u pite samo stavljala sojino brašno, rezultat i nije bio sjajan, odnosno sve je bilo pomalo "žilavo" i nije imalo čvrstinu.
Tako da je zaista najbolje da kombinujete uvek sojino brašno sa običnim-pšeničnim.
Vafle sam pekla u aparatu za vafle Lupo Marshall
Već sam milion puta spominjala da već godinama koristim aparate Lupo Marshall.
Sta imaju sve u ponudi možete videti OVDE.
Konkretno ovaj aparat za vafle koristim skoro svakog vikenda i ono što me posebno oduševljava je njegova višegodišnja valjanost zaista peče vafle kao prvog dana, a pritom moram da napomenem da svi aparati imaju sigurnosni sistem, obzirom da rade na struju što se meni posebno dopada jer sam ja od onih koji se struje "boje".



Нема коментара:

Постави коментар