петак, 15. новембар 2013.

Pita od maka i bele čokolade

Mak je nešto na šta sam odrasla i šta obožavam. iako Štrudlu i to dobru debelu štrudlu ne može ništa da zameni, pogotovo ako je sa puno fila, ova pita sa makom je pri samom vrhu u konkurenciji naj pita!
220 g brašna
100 g putera
1 jaje
150g šećera
Nadev :
250g maka
2/3 kašike šećera
 2dcl toplog mleka
100g bele čokolade
Priprema:
Od sastojaka za testo umesiti testo, koje treba da bude tvrdo i glatko. Uvijte ga u foliju od aluminijuma i najbolje ga ostaviti u frižider barem sat vremena.
Potom ga staviti između dva pek apapira i oklagijom razviti.
Ja sam ga oblikovala u pleh uupravougaoni u kojem se peče hleb ali sam ga obložila pek papirom.
Nadev sam priremila tako što sam mak potopila u mleko dodala šećer-po ukusu i potom pošto je mleko bilo vrelo otopila u ovoj smesi belu čokoladu.
Zatim sam mak usula u kalup na tetso.
Pelča sam na 180 C oko 20 tak minuta, kasnije sam pojačala na 200C.

4 коментара:

  1. Za ljubitelje maka prava poslastica, super mi zvuči i izgleda, ide na isprobavanje !

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман29. март 2017. 01:38

    Nedavno sam otkrila vas predivni blog. Sad ga cesto prelistavam i zadivljena sam vasim umjecem i receptima. Posebno volim mak i orahe,tako da si vasi recepti pravo blago za mene.. Naravno ,isprobati cu i vase slane recepte. Antonela.

    ОдговориИзбриши
  3. Само да проверим - ово је, рекла бих по сликама, млевени мак?

    ОдговориИзбриши