четвртак, 12. септембар 2013.

Atomska Pita sa šljivama

Jedna vrlo neobična pita po načinu pripreme, a i po tome što sam ja kao i uvek filozofirala, pa nisam sekla sljive na kockice vec sam ih samo polovila, ali pita nije ni malo neukusna, doduše ne izgleda kao original..hihi..
Toplo je preporučujem jer je odlična i vrlo sočna.

Sastojci su podeljeni na:
SUVE:
330g brašna
300g šećera
300g griza
1 prašak za pecivo
1 vanil šećer.
Suve sastojke sve dobro izmešati u jedan sud.
NADEV:
1kg šljiva
10 kašika šećera
Mlečni nadev:
300ml mleka
50 ml ulja
1 jaje

Priprema:
Suve sastojke spojiti i pomesati.
Šljive iseći na kocke, ja sam ih prepolovila.Zatim namazati pleh pa suvu smesu podeliti na tri dela.
Prvi deo posuti po plehu, pa poredjati šljive, zatim ih gore posuti sa drugim delom suvih sastojaka, pa poredjati šljive i na kraju sa trećim delom.
Šljive možete i pošećeriti,, poželji.
Zatim umutiti jaje, mleko i ulje pa preliti preko kolača.
Dobro izbosti viljuskom kako bi se ova tečnost razlila i spojila tačnije prožela ceo kolač.
Peći na 200C dok ne porumeni.
Enjoy!

3 коментара:

  1. Veliki sam obožavatelj atomske pite s jabukama, a sa šljivama sam radila pred dvije godine kad nam je Vrtaljica zadala šljive kao temu. Šljive sam rezala na četvrtine i na gusto posložila - bilo je odlično.

    ОдговориИзбриши
  2. evo je napravih sa šljivama i breskvama, onim brašnjavim. Čekamo rezultate!

    ОдговориИзбриши