уторак, 02. јул 2013.

Domaća Teleća Čorba, Bolonjez Umak i Jako Čokoladni Mafini



Zaista se ne sećam kada je zadnji put leto bilo ovako varljivo.
Prvo sam se nedelju dana kupala i sunčala kod mene na Salašu a sada sma da vam budem iskremna totalno tužna jer sam bolesna, boli me grlo, zatvoren mi je nos.
Zato je tu ova čorbica, dušu dala da pomogne, ili mogla bih je nazvati i 
Varljiva teleća čorbica


Sastojci
1 glavica crnog luka
1-2 kašike ulja
 300g teletine
2 šargarepe
1 peršun
1 tikvica
2l vode
So, beli biber, začin C
2 kašike brašna


Priprema>
Prvo sitno iseckati luk i u serpiu kojoj će te kuvati čorbu propržiti ga na ulju, potom dodati sitno iseckano meso, sitno iseckano povrće-može i bilo koje drugo povrće po vašoj želji.
Sve peći dok meso lepo ne po beli sa svih strana. Naliti vode malo vise da je ima od sastojaka, i kuvati n alaganoj vatri oko 1h.
Potom dodati još vode, a zatim i so, biber i bio začin.
Na kraju razmutiti 2 kašike brašna sa malo vode i sipati u čorbu, tada pustiti da još malo provri i služiti toplu!

Bolonjez-Na Astal Način

Potrebno je:

350 g mlevenog mesa

1 manji crni luk

1 kašičice bibera

5 kašika  ulja

grančica ruzmarina

500 ml soka od paradajza

1 kašičice origana

1 kašike vegete

1 kašičice timijan

500 g testenina spagete ili neke druge
Priprema:
U odgovarajuću šerpu stavite ulje i sitno iseckan luk.
Malo propržite pa dodajte mesoi kratko ga dinstajte.
Potom dodajte paradajz sok, možete ga kombinovati sa paradajz pireom.
Dodajte so, biber, vegetu, origano,  i timijan. Nakon toga sos kuvajte još desetak minuta.
Dodajte grančicu ruzmarina i nastavite da kuvate sos još deset minuta. Ne zaboravite da nakon toga izvadite ruzmarin.


ČOKOLADNO ČOKOLADNI MAFINI

SASTOJCI:
• 250 g brašna
• 3 kašike kakaa
• ½ kesice praška za pecivo
• 180 g  šećera
• 200 g čokolade sa 70% kakaa
• 100 g putera
• 250 ml mleka
• 1 jaje
• 1 kašika ruma
• korica pomorandže
Priprema:
Za početak upalite rernu na oko 200C da se greje, a pripremite i korpice za mafine tako što će te ih poslagati u kalup.
Čokoladu isecite na kocke.
Potom izmešajte u jednom sudu jaja i mleko, te maslac, rum i narendanu koricu narandže. Potom dodajte suve sastojke a to su: brašno, prašak z apecivo so i šećer.. I naravno čokoladu.
Sve pomešajte lagano, najbolje kulinarskom žicom.
Izlijte u korpice do 2/3 istih i pecite na 180C
Biće pečeni za 20-tak minuta.

2 коментара:

  1. Baš mi je žao zbog prehlade :-( Jeste, vala, ovo leto je pravi užas, ali dobro je ako bar osećaš ukuse, čim se razbolim meni se to zatvori pa ne mogu ni da jedem, a šteta da čovek ne oseti ovakvu čorbicu :-)
    Bolonjez mi je najdraži sos za testeninu, a mafini su mi najbolji kad su čokoladni. :-) Sve po meri.:-)
    Pozdrav i brzo ozdravljenje :-).

    ОдговориИзбриши
  2. Zelim ti brz oporavak i da nam se sto pre vratis u formu, a rucak je za 10+!:)))

    ОдговориИзбриши