уторак, 04. јун 2013.

Koh od Griza

I kod mene u porodici se često pravi Koh od Griza, sasvim sličan malte ne isti kao što je i na blogu moje drage Jelene.
Kako je bio tema ovog meseca u blogerskim igricama, podsetilo me je da ga i ja napravim.
Doduše mi jedemo KLOT bez ičega!!!
Ali verujem da je sa slatkim od višanja prva liga!
Potrebno je:
6 belanaca
6 žumanaca
6 kašika kristal šećera
kesica vanil šećera
8 punih kašika-jelovnih griza
malo narendane korice limuna!
Za preliv:
1l mleka
2 kašike kristal šećera
kesica vanil šećera
Priprema:
Mikserom umutiti belanca u čvrst sneg pa dodati šećer i vanil šećer i umiksati u čvrst šam.
Potom umešajte žumanca, potom griz i koru od limuna.
Ja sam ovaj zadnji postupak mešala kulinarskom žicom.
Pleh nauljite i pospite brašnom pa zatim izlijte tetso.
Pecite na 180C oko 30 minuta.
Potom zagrejte mleko sa šećerom i vanil šećerom i tako vruće prelijte preko tetsa.
Najbolje poslužiti kada se dobro rashladi.


2 коментара:

  1. Baš je dobar ovaj koh. Moja baka je uvek pravila sa pšeničnim brašnom, i to nije baš mnogo lepo kad se "smoči" :-P Sa grizom je pun pogodak :-)

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala Vera na isprobavanju i na linku kod mene. Trebalo bi češće da se vraćamo osnovama, onim bazičnim lepim i jeftinim receptima.

    ОдговориИзбриши