недеља, 10. март 2013.

Ručak za 30 minuta!!! Lupo Recepti!

Jos jedna ideja za ručak.
Znam da vam puno znači i da mi pišete da vam se dopadaju recepti.
Hvala od srca, nisma ja svemoćna, moram priznati da mi u svemu pomaže moj Lupo Marshall prijatelj.


bez njega ne može da se "živi"



KARAKTERISTIKE
• Aparat za pečenje pice, mesa, ribe, povrća….
• Posuda za pečenje izrađena od čelik-aluminijuma, rebrastog dna
• Posuda je zapremine 5 L , prečnika 30 cm
• Posuda se lako održava i može da se vadi iz aparata
• Snaga grejača na poklopcu je 500 W, a donje posude 700 W
• Podešavanje vremena rada max. 30 min.
• Poklopac se može lako odvojiti od aparata
• Pripremanje namirnica: pečenje, roštiljanje, kuvanje
• Velika uštede el. energije i vremena
• Napajanje / 220 V, 50 Hz, 1200 W


Minjoni od Piletine i slanine
Nisu neznam ni ja koliko komplikovani, vrlo lako se spremaju.
Slanina daje sočnost belom mesu, vrlo su dekorativni i brzo se spremaju.

Potrebno je:
2-3 šnicle od belog mesa
 10-tak režnjeva mesnate pančete
so, biber, začin C
Belo meso iseći na trake.
Svaku traku posoliti i pobiberiti i dodati po želji još neki začin.
Svaki štapić uviti u slaninicu.
Pekač prvo predgrejati na 5 minta.
Potom u njega poredjati štapiće sa slninom.
Peći oko 15 minuta.
U zavisnosti koliko su vam debeli štapići.
Ako nemate pekač:
P.s Obavezno ga nabavite!!!!
Peći u rerni u vatrostalnoj posudui oko 30 tak minuta.
Stim što na 15 minuta preokrenete viljuškom štapiće kako bi obe strane dobile lepu boju.


Krompiri u marinadi od senfa
Predivan, začinjen prilog uz meso.

Potrebno je:
500g krompira
2dcl kisele pavlake
2 kašike senfa
ssoli i bibera
krompir u ljusci obarite.
Kada vec postane mekan, ohladite ga i ogulite.
Senf u jednoj činijici dobro pomešajte sa kiselom pavlakom.
Spremite vatrostalan sud, malo ga nauljite.
Krompir isecite na kriške i svaku krišku umačite u mešavinu senfa i pavlake.
Redjajte u vatrostalan sud.
Ovim krompirima možete dodati i šampinjone, te masline.
Preostalu smesu prelijte preko povrća.
Pecite na 200C oko 30tak minuta.
Tačnije dok svo povrće ne bude lepo rumeno.

Plazma torta sa bananama
Torta koju deca obožavaju..:)
Potrebno je:
300g mlevenog keksa-najbolje Plazma
5 banana
3 jabuke
250g prah šećera
250g margarina.
2dcl slatke pavlake
Pripema:
Prah šećer i margarin penasto umutite, tako da nemate belih grudvica.
Jabuke ogulite i narendajte na rendu za jabuke.
Na tu rendu narendajte i 3 banane.
Potom dodajte keks.
Sve pomešajte varjačom-znači margarin penasto umućen sa šećero, narendane banane, jabuke i keks.
Smesa mora biti lepo sjedinjena.
Potom je podelite na dva dela.
Manju tacnu-kao za rolat prirpemite-tj obložite ukrasnim papirom.
Stavte jedan deo smese.
Preko tog dela stavite u sredinu oljuštene bannane.
Od gore stavite drugi deo smese.
Ulupajte 2dcl slatke pavlake i ukrasite.

5 коментара:

  1. plazma torta je i moj favorit još odavno. a moram ti reći da sam zapela na ovim krumpirima sa senfom. nešto mi to tako zvuči privlačno i ukusno!

    ОдговориИзбриши
  2. Na ovaj ručak bih rado navratila :), sve mi se sviđa, a posebno mi je zanimljiv krompir u senfu !

    ОдговориИзбриши