уторак, 5. фебруар 2013.

Vašarske Tortilje

Kada sam ove nedelje isplanirala da pečem ćevape i pljeskavice, odlučila sam da i spremim ove tortilje.
Recept za njih sa m videla kod Jele
Vrlo su dobre, lako se spremaju, samo se treba pridržavati recepta i uspeh je zagarantovan
Potrebno je za 6 tortilja:
500g mekog belog brašna
2 kašikice soli
250ml mlake vode
ja sam stavila pola kocke kvasca 10g prema uputu možete:
5g svežeg kvasca
malo ulja


Priprema:
Kvasac sa malo mlake vode razmutiti.
U jedan sud prosejati 250g brašna i so.
Dodati kvasac i ostatak mlake vode.
Varjačom sjediniti u glatku smesu.
Ostaviti pokriveno krpom na 2h, dok ne zapeni i ne počne stvarati mehuriće.
Potom dodati ostatak brašna i zamesiti testo.
Ostaviti ga u nauljenu posudu da se odmori bar 15min.



Potom testo podeliti na šest delova.
Razmesiti i oblikovati lopte.
Nauljiti ih.
Potom pripremiti tiganj promera 22cm.
Lopticu testa razvući oklagijom, veličine dna tiganja.
Ja nisam razvijala na pek papiru jer imam nelepljivu podlogu.
Tiganj zagrejati na 2 Stepena od 4.
još sam tortilju pre stavljanja u tiganj malo razvukla rukama, uglavnom krajeve.
Peći oko 2minuta i sa jedne i sa druge strane.
To će te videti tokom pečenja.


Gotove tortilje stavljati u sud koji ste obložili krpom i tatvoriti da odstoje.
Opšti utisak.
Neverovatno koliko su dobre!
Enjoy!


Pravila sam ih i od ražanog brašna. mešavine za ražani hleb.
Znači umesto500g brašna belog stavila sam 500g ražanog brašna- mešavine.
Sve ostalo je  kao i po receptu za obične tortilje.




17 коментара:

  1. Pravila sam ih po Majinom receptu. Jako su fine, a sećam se taj dan mi je nestal struja na po pečenja.

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala, jako sam zadovoljna ukusom... i izgledom ...

    ОдговориИзбриши
  3. to su one slavne tortilje, zbilja su fantastične!

    ОдговориИзбриши
  4. Predobro izgledaju! Toliko divnih recepta ima na tvom blogu, da bih sve volela da isprobam:)

    ОдговориИзбриши
  5. Hvala za recept!Jako dobro, dugo sam trazila ovako nesto za rostilj! natalija

    ОдговориИзбриши
  6. I ja sam ih pravila i obozavam ih! Svi u kući ih puno volimo!!!

    ОдговориИзбриши
  7. Krasne tortilje, a još je ljepše ono što viri iz njih, ha, ha. Baš ću probat napravit.

    ОдговориИзбриши
  8. Mmmm, izgledaju previše dobro! Moram da isprobam što prije, savršeno!

    ОдговориИзбриши
  9. Izvrsne tortilje i jako dobro izgledaju, a tek ona kombinacija na prvoj slici, mmmm odlično !

    ОдговориИзбриши
  10. Danas sam ih napravila i divne su(i ukus i izgled kao sa slike, zao mi je sto ne mogu moje da fotografisem!)

    ОдговориИзбриши
  11. S obzirom da počinje sezona roštilja, a nisam dosad pravila tortilje-recept kao poručen...

    ОдговориИзбриши
  12. Анониман31. март 2020. 16:57

    Lepe su ali to su tkz pite ili pitice, naan i indiji ..prave se od brasna..tortilje su sa kukuruznim.belim brasnom bez kvasca kao neka palacinka..pozdrav

    ОдговориИзбриши