уторак, 23. октобар 2012.

Sunce Kocke

Neznam da lis e sećate one super serije koju smo svi voleli-Tropska Vrućina, sa Nik Sloterom i njegovom slatkom "narandžastom" sekretaricom.
E pa ove kocke odlično idu uz sam naziv serije.
Mada , iako više odgovaraju nekim tropskim vrućinama, moram priznati da su i nas dobro rashladile u ovo na še "Miholjsko Leto"
Potrebno je:
1 list oblatne
1,5l mleka
3 pudinga od vanile
2 kašike gustina
10 kašika šećera
100g margarina
20g kokosovog brašna
100g bele čokolade
može i seckanog, sitno seckanog ananasa ili nekog drugog tropskog voća
Šlag za dekoraciju

Priprema:
Koristila sam četvrtast pleh sa štipaljkom.
Na dno sam stavila oblatnu, ako je malo veća od pleha, slobodno je nožem oblikujte.
Potom sam mleko stavila u veću šerpu a zatim na šporet da kuva.
Ostavila sam sa strane 1dcl.
U taj jedan decilitar sam stavila šećer gustin i praškove za puding.
Potom sam sve lepo kulinarskom žicom razmutila da nema grudvica.
Kada je mleko vrilo sipala sam ovu smesu i mešala dok se nije jako zgusnulo.
Zatim sam dodala u još tako vruće margarin, čokoladu, kokos i ananas.
Sve sam sjedinila a potom izlila na oblatnu.
Ohladjene kocke sam dekorisala pufnicama šlaga a preko njega posula šećerom u žutoj boji.

3 коментара:

  1. Serija mi nije poznata, ali drago mi je što sam upoznala ove kocke, djeluju baš fino i osvježavajuće !

    ОдговориИзбриши
  2. Sjećam se te serije, stalno je "u krug" išla na Pinku.
    Četvrtasti kalup je moja tiha čežnja, interesantno koliko ga je teško naći u prodaji.
    Kocke su super, kao malo finije krempite.

    ОдговориИзбриши
  3. serija mi nije poznata, ali kocke su baš suncane

    ОдговориИзбриши