петак, 22. јун 2012.

Slatka Pogača sa eurokremom

Ideju za slatku pogaču sam našla u receptu sa bloga Sweet and Salty. U stvari već sam ja do sada često jela slatke pogače, ali sam zaboravila na njih i jednostavno sam ih se prisetila kada je Irena objavila post.
Malo sam otišla i dalje pa sam je napunila eurokremom.
Pogača je manjeg obima, promera 20cm u prečniku i za nju vam je potrebno:
300g brašna
2 kašike šećera
1 dcl vode
1 dcl jogurta
 1 žumance
 pola kockice kvasca

Za od gore premazati pogaču
50g margarina
50g smedjeg šećera
100g eurokrema za punjenje.

Prvo sam kvasac rastopila sa malo šećera u mlačnoj vodi.zatim sam zamesila tetso, koje je bilo mekano i koje sam praktično mogla mešati varjačom. Lepilo se. Ali sam ga tako ostavila da se udvostruči, a potom u njega dodala 50g brašna i premesila ga.
Potom sam ga podelila na dva jednaka dela.
Jedan deo sam rukama rastegla i stavila na dno uljem premazane tepsije. Preko tog dela sma premazala eurokrem.
Od gore sam stavila drugi deo testa i krajeve prstima dobro spojila.
Viljuškom sam izbockala tetso i stavila da se peče an 200C oko 20 tak minuta.
Za to vreme sam rastopila margarin.
Potom sam g aprelila preko pečene pogače i  od gore posula šećerom.

12 коментара:

  1. Divna je, prosto mami s ekrana. Ja bih samo zamijenila Eurokrem s nutellom:)

    ОдговориИзбриши
  2. Jao kako je divna!!! Sve bih dala za jedan komad, bas sada:)

    ОдговориИзбриши
  3. A ja bih umjesto eurokrema stavila marmeladu a djeca bi sigurno nutellu:)
    Svejedno je pravo dobra!

    ОдговориИзбриши
  4. Odlicno izgleda. Volim ovaj secer na vrhu.

    ОдговориИзбриши
  5. Bas mi se dopada ova slatka pogaca, moracu da je probam:)

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan nadjev i idealno za doručak uz šalicu kakaa.

    ОдговориИзбриши
  7. Ovo mi se jako sviđa i morat ću probati, samo ću staviti nutellu :)

    ОдговориИзбриши
  8. dobra ideja, krasan doručak za klince ali i one malo veće

    ОдговориИзбриши
  9. Odličan recept. Ja sam kao fil stavila slatko od trešanja koje je počelo da se ušečeruje i pogača je ispala jako ukusna.

    ОдговориИзбриши
  10. Jako lepa pogaca, deca je moja obozavaju!

    ОдговориИзбриши