субота, 22. јануар 2011.

Princes Krofne

Znam da ste ih do sada svi već pravili i da imate neki svoj povereni recept.
Nekada su se krofne smatrale jednostavnim jelom koje su po svom sastojku pripremale uglavnom siromasnije paorske porodice,...
Dok,Princes Krofne su bile glavne na nedeljnoj trpezi onih malo bogatijih tačnije veštijih i imućnijih kuvarica.Fine Princezice sam radila već milion puta. Ove nedelje sam ih radila po izmenjenom malo modernom receptu za fil.jer ipak smo u 21.veku i terebali bi se malo modernizovati...:)
Princes krofne radim sa mašću,ali možete praviti i sa uljem.

Opet kao i uvek par pravila za pridržavanje.
!.Sačekajte da se testo dobro ohladi pre nego stavite i izmiksate jaja.
2.Princeze su naše bake oblikovale kašikom,vi možete zbog simetrije i jednakosti da ih istisnete špricom za tulumbe,ili nekim drugim špricem.
3.Kada ih pečete nikako ne mojte otvarati rernu....
Potrebno je:


2 dcl vode
200 gr. masti
200 gr. brašna

1 prašak za pecivo
5 jaja
Priprema Princes Krofni:



vodu i mast staviti da provri.
Potom skloniti sa vatre i dodavati polako brasno,svo vreme mesajte.
Kada se smesa dobro ohladi ali zaista dobro dodati jedno po jedno jaje.

Ja tu koristim mikser da bih dobila lepu ujednačenu smesu.
Pleh obložim pek papirom.
Predgrejem rernu.
Sa špricom za tulumbe istiskujem krofnice.
Peku se oko 40min.
Fil:
Znam da je svima fil poznat kao žuti fil.
Uglavnom se pravi od jaja i brašna i mleka.
Potrebno je:
1 l mleka
4 jajeta
200 g šećera
4 kašike brašna

Pripremite samo pola od ove smese ako hoćete moju verziju fila...:)

Priprema fila:
Mleko staviti da kuva.
Jaja dobro izmiksati sa šećerom i brašnomda se dobije jedna lepa bledo žuta smesa.
Kada mleko provri ukuvati ovu smesu.
Ostaviti da se fil dooobro ohladi.
Ulupati slatku pavlaku.
Dodavati potom kašiku po kašiku žutog fila.
Filovati na kraju krofne.
Posuti prah šećerom.
Da bi fil bio čvršći bolje je da u pola smese stavite 4dcl

Princes Krofne sa Čokoladnim Filom
Napisaću samo recept za fil, jer se uštipci-krofne prave po istom receptu.

Potrebno je:
1l mleka
2 kesice za puding od čokolade
100g šećera
4dcl slatke pavlake
Prašak za pudingpomešati sa šećerom i 8 kašika mleka.Ostalo mleko zagrejte do vrnja, pa ga skinite s ašporeta i u njega umešajte puding.
Ovu masu ostavite da se ohladi.Češće pomešajte da se ne stvara kožica.
Slatku Pavlaku potom čvrsto umutite i pomešajte sa pudingom.
Filujte krofne. Možete ukrasiti mrvicama od čokolade.

17 коментара:

  1. Volim, prekrasne su ali, je li to ja nisam dobro vidjela ili nisi napisala koliko slatke pavlake?
    Znači li to za pola verzije fila 4 dcl mlijeka, ostalo polovimo i koliko slatke pavlake?

    ОдговориИзбриши
  2. ja princez krafne jaaako volim, ali nikako da se odlučim napraviti ih doma..

    izgledaju tako prefino da bi sad sve dala za 1.. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Eh...divno :)))) Kad god vidim Vase recepte, pomislim da tu nema sta da se komentarise, vec samo ceznjivo, uz krcanje creva, gleda i uzdise, ali sad sam morala da napravim izuzetak :)

    ОдговориИзбриши
  4. Prekrasne su, meni nikad ne ispadnu tako fine...

    ОдговориИзбриши
  5. Ma ti si meni uvijek tu ali greška ispravljena,divne princezice.

    ОдговориИзбриши
  6. Obožavam ih, a tako ih rijetko radim. Savršeno su ti ispale, baš mame na jelo. :)

    ОдговориИзбриши
  7. Jako dugo ih nisam radila. Tvoje su baš lijepe:)

    ОдговориИзбриши
  8. Vera,
    Looks great - I love them
    Beautiful and delicious.
    Greetings & hugs, Diana

    ОдговориИзбриши
  9. Prelepe su! Ja sam ih uspela napraviti iz treceg-cetvrtog pokusaja,da budu kako treba! Veliki pozdrav iz hladnog Banata... :)

    ОдговориИзбриши