недеља, 26. децембар 2010.

Pogačice sa Kajmakom by Mignonne

Odličan i sada već u mojoj kući proveren recept, od drage Lane a ujedno i zadnji koji sam isprobala u FBIRukavicama.

Ima zaista još mnogo lepih recepata i znam da će doći i oni na red.

Kajmak sam kupila na Futoškoj pijaci,...mojoj omiljenoj...:)

Odličan, kada smo navalili da ga mažemo ,dobro da je ostalo nešto i za pogačice...:)

Mekane su i nisu suve...a imaju poseban miris....

Potrebno je:


Sastojci
600 g mekog brasna
40 g svezeg kvasca
1 kasicica soli
250 g margarina
150 g kajmaka
1 jaje
oko 3 dl mleka

Priprema:

U 1dcl toplog mleka staviti kasikicu šećera i malo brasna te razmutiti kvasac.

Od brasna i ostalih sastojaka zamesiti srednje meko testo.

Razviti koru debljine 1 cm, pa vaditi pogacice i redjati na podmazan pleh.

Ostaviti ih pre pečenja 10-tak minuta da se malo odmore i narastu.

Pre pecenja premazati belancetom,

Peci na 220 C oko 20 minuta

Recept je vrlo sličan i ovim pogačicama koje radim sa sirom.

6 коментара:

  1. Bas su divne i rumene....verujem da je i kajmak bio odlican, kad dodjem nekad u NS obavezno obidjem Futosku i riblju pijacu i snabdem se sa mileramom jer toga nema kod nas, dok kajmak donose iz Kraljeva...drago mi je da nesto ostalo i za pogacice, hihih... prijatno grickanje!;)))

    ОдговориИзбриши
  2. Draga Lana,hvala tebi na predivnim receptima!

    ОдговориИзбриши
  3. Baš mi se dopadaju kako su ti ispale, vjerujem da mirišu predobro

    ОдговориИзбриши
  4. Mmmmmmmm, kajmak sa futoške pijace :))) Odlične su pogačice, a Lanini recepti su toliko primamljivi da ću ih vremenom verovatno sve isprobati!

    ОдговориИзбриши
  5. odlične pogačice i divno si ih napravila, slika mi je odlična ! Kajmak i ja jako volim, kupila sam ga mojima kada su mi došli na blagdane i sve su već prvo jutro pojeli :))

    ОдговориИзбриши
  6. Strašno volim kajmak, ali kod nas ga prvo nema, a drugo, kada ga se i nađe, užasno je skup. Vjerujem da su ove pogačice fantastične!

    ОдговориИзбриши