субота, 11. децембар 2010.

Ledene Kiflice

Ovo su jedne od najfinijih kiflica koje sam jela.Moja mama i baka su ih pravile.Hvala dragoj mignonne za podsećanje na ove kiflice-lepotice....:)

Zaista nemam reči kojima bih vam dočarala ukus ovih kiflica ili "frcoklica"...Meni su slične salčićima ali i imaju neki svoj softani ukus.

Za ove zimske dane uz šoljicu čaja.

Potrebno je:

750 -800 g mekog brasna,

20 g svezeg kvasca,

oko 1 dl mleka,

250 g maslaca,

3 zumanceta
Za premazivanje i posipanje:

1 belance,

kristal secer

Priprema:

Kvasac razmutiti sa kašikicom šećera i brašna u 1dcl toplog mleka.Ostaviti da naraste.

Maslac usitniti.

Dodati žumancai penasto umutiti.

Dodati kvasac .

Dodati brasno.Zamesiti testo.

Uviti u foliju i ostaviti u frizideru preko noći.

Sutra dan podeliti ga ravnomerno.

Oklagijom razviti.

Premazati belancetom posuti šećerom.

Uviti kiflice.

Peći na 200C. oko 15-20min

Voditi računa da se ne prepeku previše.

15 коментара:

  1. Najlepsi kolaci detinjstva :) Predivne su ti :)

    ОдговориИзбриши
  2. Nista bolje od domacih kiflica, pogotovu kada je vani... brrrrr.

    ОдговориИзбриши
  3. Draga Vera, divno izgledaju kao kiflice, da znas da cu ih sledeci put ovako napraviti...za "frcoklice" jedna velika desetka!;)))

    ОдговориИзбриши
  4. Ovo mi se čine odlične kiflice, naročito zato što nema 1000 sati dizanja.

    ОдговориИзбриши
  5. super kiflice ! tako si ih lijepo opisala i prikazala da si me definitivno nagovorila na isprobavanje !! :)

    ОдговориИзбриши
  6. Ova fora sa frižiderom je odlična, nema šanse da recept omane.Predivno izgledaju zaista!

    ОдговориИзбриши
  7. Uh baš izgledaju posebno, nikad ih nisam probala ali tvoj komentar na njih me nagovorio. :)

    ОдговориИзбриши
  8. odlično su ti ispale, i ja sam isprobala ali u obliku prutića

    ОдговориИзбриши
  9. Hvala vam drage moje,zaista je recept savrsena kiflice preukusne.Hvala Mignonne jos jednom!

    ОдговориИзбриши
  10. Moja baka je ovo cesto pravila..super izgledaju, svaka cast!

    ОдговориИзбриши
  11. Hvala Vam svima na lepim utisscima za recept

    ОдговориИзбриши
  12. Belanac i šećer premazati unutrašnju stranu kiflica?

    ОдговориИзбриши