субота, 6. новембар 2010.

Kajzerice by mignonne

Vikendom sam slobodna i obično se tada trudim da uradim i pripremim sto više,tako je bilo i ovog prepodneva...:)

Na oduševljenje svih i moje porodice ove kajzerice su zaista meke kao duša!

Potrebno je:

700g brasna-ja sam pravila pola meko belo pola integralno

1,5 kašikica soli

35g svežeg kvasca

1 jaje

3dcl mleka

1dcl ulja

jaje za premazivanje i susam


Priprema:

Kvasac razmutiti u mleku.Dodati kašikicu šećera i brašna.Poklopiti i ostaviti na toplom.


Od brasna, soli, pripremljenog kvasca, 1 jajeta, o,5 dl ulja i mlakog mleka zamesiti srednje meko testo.

Ulje koje vam je preostalo dodati na kraju,još ga mesiti .

Ostaviti barem 1h da odmara.

Podeliti ga na 8 delova-jufkice.

Poredjajte ih na pleh,te ostavite potom da odmore jos 30
-tak minuta.
Premazati ih umućenim jajetom a po želji posuti kimom ili susamom.

Peci na 190 C oko 25-30 minuta dok lepo ne porumene...

Kajzerice original recept od predivne mignonne sa bloga LA CUSINA CREATIVA u okviru nase "spijunske" blogerske igrice .







11 коментара:

  1. Neću sada da otkrivam, ali radila sam njena peciva i ne zna se koje je bolje od koga. Zato juriš Mignonne peciva, sigurno nećeš pogrešiti koje god da izabereš.

    ОдговориИзбриши
  2. Sinoć sam ih radila, nestale su brzinom munje:))

    ОдговориИзбриши
  3. Predivne su ti draga, svaka čast majstorice!

    ОдговориИзбриши
  4. Draga Vera, tek sada stizem malo do kompa i vidim da ste mi bile vredne za vikend...kajzerice super izgledaju u polu-integralnoj varijanti i da znas da si mi dala odlicnu ideju za sledeci put, od mene imas veeeliku peticu!;)))
    A vidim da nasa Jelena hoce da nas drzi u neizvesnosti, hihih....salim se, drago mi je da su receptici lepo uspeli i jedva cekam da cujem sta se to fino pravilo!;)))

    ОдговориИзбриши
  5. super ! baš ste se lijepo počastili, vjerujem da su kajzerice nestale u trenu, odlično si ih napravila !

    ОдговориИзбриши
  6. Upravo sam ih gledala i kod Snježe na blogu i totalno su me oduševile. Predivno su ti ispale i sigurna sam da su jako mekane. Moram i ja isprobati ovaj recept. :)

    ОдговориИзбриши
  7. i ja ih namjeravam napraviti, odlično izgledaju kod tebe

    ОдговориИзбриши
  8. svrati do mene http://pusti-pricu.blogspot.com/2010/11/nagrada.html
    čeka te nagrada :)

    ОдговориИзбриши
  9. Imas nagradu http://kcbyjafi.blogspot.com/2010/11/nagrada.html

    ОдговориИзбриши
  10. Pravila sam ih i ja sinoc, nestale su brzo. Odlican recept!

    ОдговориИзбриши