недеља, 28. јун 2009.

Kuvarijacije:Savijaca sa jabukama

Sta reci sem da je Savijaca naprosto savrsena.

U okviru Kuvarijacija,koje je pokrenula mamajac,sa bloga Cooks and Bakes,isprobala sam mnoge recepte,ali zaista me je ovaj svojom lakocom i predivnim ukusom odusevio.

Mislim da ce Savijaca biti savrsena u kombinaciji sa visnjama ili nekim drugim bobicastim vocem,sto cu vrlo brzo i da isprobam.

Ranije sam takodje radila pitu od jabuka,kore sami morate umesiti te tu imate dosta posla,ali recept je savrsen i kore su tako meke i prozracne,da ce mnogi da pomisle da su u pitanju gotove kore od lisnatog testa.

PITA DA SILVA

Strudla od Jabuka i Cimeta

Kore:
30dkg brasna
10dkg putera
2 i 1/2 jelovne kasike mlake vode
1 zumnace
1jelovna kasika secera
prstohvat soli
Fil od jabuka:
1kg jabuka
5dkg secera
saka grozdjica
malo ruma
saka prezle
cimeta i vanilin secera
1 cielo jaje za premazivanje kora

Priprema:
Na radnoj povrsini izradite maslac isecen na listice i brasno.
Zatim u sredini testa dodajte jedno zumance, 1 kasiku secera, prstohvat soli te nastavite mesiti postupno dodavajuci mlaku vodu.
Kada je sve lepo sjedinjeno i kada dobijete loptu kuglu, stavite testo u vrecicu i u frizider da odstoji oko 20-minuta…
Dok se testo hladi, vi mozete pripremiti jabuke,tako sto ce te ih oprati,ocistiti i narezati na kriske,kocke tanke snitice...
U tiganju otopite puter i lagano poprzite hlebne mrvice i ostavite da se hlade…
U drugoj posudi podinstate jabuke, pa dodate secer, cimet, rum, grozdjice i vanilin secer .
Nakon sto je odstajalo, testo podelite u dve loptice i svaku posebno i pazljivo razvaljajte, tako da dobijete dve kore…
Pospite przenu i ohladjenu prezlu po korama…
Slozite pripremljene jabuke uglavnom po korama ..krajeve premazite razmucenim jajetom i slepite krajeve….
Premazite obe strudlice,pospite smedjim secerom i pecite.
Nakon sto je peceno, pospite sitnim secerom….

6 коментара:

  1. Vi'š ja nekako nema ruku za savijače i uopće mi se nije dalo gnjavit s ovim receptom. Sad ispada da sam bila u zabludi i da je ovaj recept zapravo jednostavan! :) Valjda ću je isprobat jednom.
    Tovja jako lijepo izgleda! :)

    ОдговориИзбриши
  2. Odrasla sam na ovome,vjerojatno sam se i zasitila,pa nisam neki ljubitelj savijače od jabuka,ali izgleda savršeno!

    ОдговориИзбриши
  3. Divno izgleda! Ovaj recept sam pravila pod nazivom "Ceska savijaca", sa neznatnim razlikama.

    ОдговориИзбриши
  4. Nice pictures :) Apple and cinnamon :) I love it :)

    ОдговориИзбриши