уторак, 10. март 2009.

Suncokret Pogaca

Ovu pogacu sam pravila namenski za Cool okupljanje,u Novom Sadu.
Kako je suncokret simbol Vojvodine,ili bar jedan od simbola resila sam da je tako nazovem.
Recept je mamin,i kako sam ga sada prvi put pravila,imam i par izmena.


1.Potrebno je testo vise osoliti,nisam bas bila zadovoljna slanocom.
2.nikako je ne treba napraviti dan ranije i drzati u frizideru,(ja sam morala tako ,jer sam imala i drugih obaveza)-vec u zamrzivacu.
Prilikom pecenja ruzice su mi se sve "sjedinile"ali nije bilo tako jako strasno,ja ipak nemam iskustva sa testom i friziderom-zamrzivacem,jer obicno kada napravim,odmah i pecem.
Ovako je izgledala,tek napravljena:


Potrebno je:

500g brasna

1/2 kesice kvasca

2,5dcl vode

1 kasikica secera

1 jaje

1 jelovna kasika ulja

1kasika soli

Priprema:


Zicom umutiti jaje,dodati 2,5dcl vode,kvasac,secer,so i ulje.Sve dobro muutiti dok se ne izjednaci.
2/3 brasna staviti u posudu za mesenje i polako dodati jednom rukom ovu imucenu masu,drugom rukom mesiti testo.Polako dodati i ostatak brasna i zamesiti testo.
Od ove kolicine brasna dobije se oko 800g testa.Podeliti testo na 7 jufki od oko 100g.Svaku jufku potinjiti kao manju palacinku,premazati svaku jufku margarinom i redjati jednu preko druge.
Razviti ih oklagijom u jednu veliku obgu.Oko te obge isece se okolo “kais” koji se podeli na 10 manjih delova.Ostatak kruga podeliti na 16 trouglova koji se filuju i redjaju u okrugli kalup.

Filovati sa kobasicom,trapistom,sunkom,drozdinom….

Нема коментара:

Постави коментар