среда, 15. април 2020.

Lepinje od heljdinog brašna

Heljdino brašno je za mene ranije  bila nepoznanica, i ne samo heljdino nego i raženo i druge vrste  brašna koje nisu bela.

Onda sam jedno vreme počela da pravim  razne hlebiće od integralnog brašna i iznenadila se koliko mi prijaju i koliko su ukusni i kako moj stomak uopšte odlično reaguje na njih.

Obično se trudim da izbegnem večeru, ali je to ponekad nemoguće. Tada  obično napravim ove lepinjice od heljdinog brašna jer mi nekako prijaju za večernje sate.





































vrlo lako se pripremaju i za testo vam je potrebno
350g heljdinog brašna
150g belog brašna ili integralne mešavine
kašikica soli
pola kocke kvasca
100ml vode
200ml jogurta
50ml maslinovog ulja
krupna morska so za od gore

Priprema:
u vodi rastvoriti kvasac sa malo šećera
kada zapeni dodati ga u brašno i so, pa od svih sastojaka zamesiti testo.
Prekriti ga zatim alu folijom i ostaviti nekih 40 tak minuta da odstoji.
Potom ga podeliti na jednaki broj delova.
Svaki deo premesiti i oblikovati u lepinjicu i slagati na pleh.

Ostaviti još nekih 30 tak minuta tako poslagano u plehu i prekriti krpom.

Nakon toga svaku lepinjicu premazati maslinovim uljem, ako imate oštar nož napravite od gore šare i pospite morskom soli.
Peći na 200C oko 30 min.



Нема коментара:

Постави коментар