субота, 23. фебруар 2019.

Neoplanta Namaz-Vojvođanski doručak

Sigurno malo vas zna šta znači naziv Neoplanta. Verujem da moji vojvođani većina znaju da je to naš naziv za Novi Sad. Moji stariji čitaoci će svakako da se sete i naših Neiolanta filmova kao npr Živi pesak,....
A ovi mlađi če da se sete divnih vojvođanskih kulenova i kobasica.
Danas sve to dostupno u našoj Industriji mesa Neoplanta.

Takođe moram da Vam kažem da sam ovu omiljenu dasku dobila od moje drugarice Gage koja je blogerka takođe i vodi sajt moje Grne, znam nju svi znate.
A sad malo o doručku, kako ga pripremiti i šta vam je potrebno.
Neću reći samo krška hleba jer će vam to biti malo.
Ali pogotovo će vam biti malo sa ovim Neoplanta namazom.
Za namaz je potrebno:
200g sitnog švapskog sira
2 kapike kisleog mleka
kašikica senfa
neoplanta Budimska kobasica
so po potrebi
Sve sastojke staviti u jedan sud i drvenom varjačom dobro pomešati.
Mazati preko hleba.
takođe možete ovako divne sendviče zapeći.





Нема коментара:

Постави коментар