недеља, 24. фебруар 2019.

Moje gnezdo rezanci sa španatom-Domaćinski

Moram da priznam da za mene zeleni rezanci nisu ne poznanica.Moja baka ih je redovno pravila, i za sve one koji ne znaju i koji nisu nikadprobali moram da kažem da se u vojvodini zeleni rezanci prave sa španatom.
Dugo ih nisam jela, ali zaista dugo. Onda me je jednog dana moja divna drugarica iznenadila sa ovim prekrasnim rezancima Moje Gnezdo.
I ne samo sa njima nego sa mnofim drugim, Zaista će te se oduševirti kad vidite kakve rezance sve moje gnezdo pravi.
ja sam od zadovoljstva prvo ove zgrabila i pravila ih veoma jednostavno.
I to ovakož:
2 dcl pavlake sam izmešala sa 200g narendanog trapista.
dodala malo parmezana i nasečene pečenice sitno.
Vrele rezance sam pomešalča odma sa smesom.
Kada su se malo ohladili jela sam.
Znači evo jedna idejica, nije klasičan recept, ali iskreno ideje su takođe korisne.
Ljubi vas vasa Kuhinja Ravnice.

 Takođe bih ovde dodala i veoma brz recept za testeninu sa sipinim crnilom.
Testeninu sa sipinim crnilom.
U samom staru sam bila iznenađena, obzirom da nikad nisam jela ovu vrstu testa, koliko je zapravo ukusno.
Koristila sam testeninu moje gnezdo.
Obarila sam je, vrlo se rzo i lepo obare i ne rasipaju se.
Koristila sam još
150g sećenih na tanko smeđih šampinjona
100g


gaude
so i biber
malo maslinovog ulja
1 dcl neutralne pavlake

U tiganj sam prvo propržila na malo maslinovog ulja  šampinjone, zatim sam dodala neutralnu pavlaku i testeninu. Kada se sve lepo sjedinilo dodala sam narendan sir.
Možete od gore staviti i malo origana.

1 коментар:

  1. Ovakva tjestenina mi je uvijek dobra. Može i samo s putrom i parmezanom. Jako fino, jedino mi tu ne treba nikakvo meso.:)

    ОдговориИзбриши