субота, 23. фебруар 2019.

Čokoladni čizkejk

Ovaj čizklek nije baš poput klasičnih čizkejkova pre svega što sam zamenila donji sloj sa piškotama.
Doduše nešto slično poput ovog kolača sam videla na jednoj Italijanskoj TV, dole su išle piškote umesto našeg sloja sa mlevenim keksom, pa sam pomislila da bi bilo odlično da probam i ja tu varijantu i mogu vam reći da je odlično.

Potrebno je:

Znači za donji deo vam je potrebno jedno pakovanje piškota.
Ja sam ih poslagala u okrugli pleh-obruč sa štipaljkom.
Zatim za deo sa sirom je potrebno:
 
Za krem od sira je potrebno
500g  sira najbolje neutralnog sitnog sira
200g secera
2 jajeta
100g čokolade za kuvanje
vanil secer
2 kasike brasna

Priprema:
Sir umutite sa secerom, najbolje kulinarskom žicom, probati da li je dovoljno slatko., dodati jaja oootopljenu čokoladu  i vanil secer, pa brasno, mutiti dok ne dobijete gust homogen krem pa preliti preko piškota.i pecite jos 15/20 minuta na 180C.

Priprema preliva od crvenog voća.
U suštini od gore je potrebno da bude crveno voće, može i višnje jer meni npr je odlična kombinacija kada je malo kiselkasto.

Preliv od visanja sam pravila tako sto sam300 g crvenog voća(jagode, višnje, ribizle..) ukuvala sa 4dcl vode, stavila secer barem dve kašike,  a u 1dcl vode razmutila puding od maline te kada je voda sa voćeem provrila ukuvala kao puding.
Prelila preko kolača.
U principu klasičan čizkejk sa izmenjenom podlogom.
Napomenula bih da čokolada je zaista najbolje bude ona z akuvanje i da voće bude crveno.
Takođe moram da spomenem i Texel, moje prijatelje u kuhinji.


I naravno ovaj voćni sos možete napraviti i sam i jesti onako kašikom prosto ni sa čime.



Нема коментара:

Постави коментар