субота, 12. јануар 2019.

Neoplanta Kanapei

Jedan odlična , pre svega ukusan i brz recept.
Nazvala sam ga Neoplanta kanapei jer su sastojci i to glavni sastojci Neoplantini, a zna se Neoplanta je broj jedan i kod mene i u mojoj Vojvodini.
Kvalitet pre zaista bilo čega.
Koritila sam Neoplanta Šunkaricu i Slavsku kobasicu.
Inače sam recept u opšte nije komplikovan i ono što je veoma dobro možete praviti svoje da tako kažem varijante.
Ono što vam je potrebno je naravno dva pakovanja tost hleba i velika tacna.
Tacnu možete obložiti pek papirom.
Zatim poređajte tost. Ja ređam npr šest parčadi tosta u dva reda.
Prvi red namažem kiselom pavlako, bogato ali ne previše i poređam preko isečenu šunkaricu. od gore potom možete tanko staviti još malo kisele pavlake čisto da vam se sledeći sloj zalepi.
Drugi sprat mi je premazan kečapom i preko dobro narendam sira trapista možete dodati i narendane kisele krastavčiće
Potom treći sprat premažem bogatom majonezom i stavim Slavskom kobasicom.
Zatim sve lepoupakujem alu folijom, iostavim da prenoći
Sutra dan od gore sečem kocke i možete od gore staviti kiselu pavlaku i trapist.
kanapee pričvrstiti ukrasnim čačkalicama.
 
 



Нема коментара:

Постави коментар