понедељак, 22. октобар 2018.

Delikates mafini sa senfom

Ništa lakše nego napraviti ukusne mafine. Samo često ne nalazimo dobar recept ili ne kupimo prigodne korpice pa nam se mafini slabo odvajaju od papira i desi se da pola ostane na korpicama. Takođe mogu da budu i isuviše suvi i morate da vodite računa da se ne zagrcnete. Jel da?
Ovi slani mafini nisu takvi.
odlični su.
Ukusni su. Ne lepe se.
Zašto?
Pa napravite pa će te videti

Potrebno je:
100g sira
2 jaja
1 šolja pšeničnog brašna
2 šolje kukuruznog brašna
1/2 šolje ulja
1 kesica praška za pecivo
1 kašičica soli
1/2 šolje mleka
kašikica senfa
ovsene pahuljice za od gore.
i za malo iznenađenje u sredini marinirani šampinjoni. Ja sam koristila Delikates Šampinjone.


Prirpema :
kada pravim mafine koristim isključivo kulinarsku žicu.
Prvo umutim sa njom jaja pa dodam sve mokre sastojke, u ovom slučaju sir, ulje, mleko i senf. a zatim suve.
Sve lepo sjedinim.
Pleh koji sam nabavila u Texelu i sa kojim sam jako zadovoljna jer je iozrađen od odličnog materijala i veoma je lak za održavanje , možete premazati uljem ali ja vam savetujem da stavite papirne koprice.
Izlijete u njih do 2/3 smesu i u svaku projicu stavite po jednu malu mariniranu šampinjonicu.
Pospite od gore sa ovsenim pahuljicama i pecite na 220C oko  20 minuta.

Kada kuvate i želite da napravite nešto uspešno ponekad treba iskustva. ali moram da vam priznam da je često pola uspeha i kulinarsko posuđe.
Kao na primer dobar pleh za mafine, modla za kolač . Dobar i kvalitetan tiganj.
ja sam sve to našla u Texellu.
Kvalutet, povoljne cene. Velika pomoć.
Zašto se mučiti i odlepljivati sa ne kvalitetnih pomoćnika hranu?
Posetite Texell i izaberite nešto za sebe.
nećete pogrešiti.

1 коментар: