понедељак, 3. септембар 2018.

Lili Kolač sa višnjama

Dugo sam se dvoumila da li da objavim fotografije i recept za ovaj kolač.
Mi "food blogerke" se tako trudimo da nam fotografije i recepti budu savršeni i izgledni, da sam gledajući ove fotke stalno razmipljala "ne nije tako dobar da bih ga objavila" "Fotke su katastrofa".
danas sam odlučila da ga objavim zbog jednog razloga.
Zašto se trudimo da plasiramo nešto što je savršeno, nešto što je perfektno isečeno, oblikovano ukrašeno.
Zašto ova "kocka" nije tako izgledna da bi bila objavljena ?
Da li smo i mi privatno uštirkani, uvek sveži i pod konac?
Nismo.
Imamo i sretne i tužne dane.
Nekad smo veseli nekad depresivni.
ja sam često takva.
Kao i ove fotkice. 
Sećam se kada sam ga fotografisala kako sam umrljala gornji deo sa šlagom....
Kako nisam imala volje da napravim dobru food podlogu.
kako nisam želela da ga ukrasim, posvetim se da slikam iz pravog ugla...
Ali bio je tako ukusan.
Napravila sam ga veoma brzo, pojeli smo ga veoma brzo fotkala sam ga veoma brzo, pišem Vam ovaj post veoma brzo.
Takav je dan.
Za Lili kolač vam je potrebno
Za koru:
300g petit keksa kojim će te obložiti podlogu pleha srednje veličine.
Za žuti krem vam je potrebno:
1l mleka
2 pudinga od vanile
8 kašika šećera
1 vanil šećer
50g putera
100g bele čokolade
Za voćni krem je potrebno
500ml vode
2 pudinga od jagoda
4 kašike šećera
300g očišćenih višanja
I šlag
200ml slatke pavlake 
100g očišćenih višanja

Prirpema žutog krema:
Od 1l mleka odvojite 200ml u koje će te razmutiti puding i šećer sa vanil šećerom.
Ostatak mleka stavite da provri pa kada provri zakuvajte puding. Ubrzo će se zgusnuti pa možete dodati belu čokoladu i puter.
Smesu odma prelijte preko keksa tako vruću jer će tada keks dodatno lepo i omekšati.

Voćni deo će te skuvati tako što će te od 500ml vode odvojiti 150 ml da razmutite puding i šećer.
Ostatak vode sa višnjama stavite da se kuva.
Ja sam višnje još dodatno i nožem presekla na pola(usitnila).
Kada voda sa višnjama provri dodati puding.
Sve lepo izmešati da se zgusne i preliti preko žutog krema.
Dobro ohladiti  i zatim mikserom umutiti slatku pavlaku.
Dodati lagano višnje i premazati kolač.
Eto sve nauke.
U stvari poenta je da uživate u nesavršenom danu, zamrljanom kolaču...
Ostavite perfekciju života za neki drugi život.
Živite u ovom trenutku.


"Ljude moramo ocenjivati prevashodno prema njihovim porocima. Vrline se mogu i odglumiti, poroci su uvek pravi" Klaus Kinski.

A ja sam tako poročna 

1 коментар: