недеља, 6. децембар 2015.

Parti kifice sa majonezom i zasto uzivam u slavljima!

U zadnje vreme manje kuvam, nije da sam lenja nego jednostavno od septembra nekako možda i u zadnjih godinu dana prosto nemam volje za kuvanje niti praženje kulinarskih sadržaja, a nekako i moj novi posao tome doprinosi jer  sam prečesto ceo dan na njemu.
No to ne znači da kada su neka porodična i prijateljska okupljanja, onda se zaista potrudim i imam jednu super slanu kombinaciju koja se sastoji od , proja mafina sa kozijim sirom i fkača sa maslinama, jednu fokaču pravim kombinacija masline i origano, a pravim i kombinaciju fokače paradajz bosiljak- to jestt u sezoni paradajza.
nedavno sam ovom društvu dodala i mini peciva-kiflice sa majonezom i zrnima.
Partty kiflice sa majonezom

Potrebno je;
500g brašna
kašikica soli
pola kocke kvasca
100ml majoneza
1dcl ulja
1,5 dcl vode
malo šećera
Za posipanje;
susam, lan i zobene pahuljice



Priprema:
U mlaku vodu rastpoite kvasac sa malo šeera.
kada zapeni dodajte brašnu i ostalim sastojcima.
ja sve sastojke pomešam zamesim tetso. Biće dosta lepljivo možet edodati još malo brašna.
Ostavim da odstoji 1h.
Potom uzimam-otkidam rukom tetso veličie oraha.
Oblikujem kao kiflice.
Ređam ih u pleh na pek papir.
Kada svo testo istrošim od gore premažem uljem i pospem susamom, lanom i zobenim pahuljicama.
pečem na 200C dok ne porumene.


Zašto volim slavlja?
nažalost nisam do sada imla priliku da se upoznam ni sa jednom food blogerkom uživo na nekom blogerskom okupljanju. Tako da iako izgledam veoma ne pristupačna i asocijalna, imam veoma širok krug pravih prijatelja u privatnom životu.
Često pravim i obožavam i familijarna okupljanja.
Volim da popijem koju čašicu belog vina.
Volim da se dobro "najedem".
Volim da se proveselim.
I moram Vam reći da su to zaista stvari koje me čine srećnom.
Dobra hrana, muzika, piće i prijatelji.


Živimo u vremenu gde veći deo dana provedemo na poslu. Naradimo se dobro, pogotovo ako ne radite u državnoj službi onda vam je uvek prisutan i stres i pritisak.
olim da se opustim i da uživam u svakom momentu, zar ne miilsite da su hrana, vino i prijatelji najbolji način da skupite pozitivnu energiju?
Zato, iskombinujte jedan vikend sa svojim prijateljima, napravite ukusnu klopu, kupite dobro vino i uživajte-jer život je kratak!



3 коментара:

  1. Draga Vera, kroz tvoje postove uvijek sam dobivala impresiju da si upravo takva kakvom se opisuješ. Možda je virtualno hladno, ali daleko više veli o čovjeku nego puno susreta u živo - ovdje ništa ne ometa suštinu. Ja nisam toliko druželjubiva kao ti, ali volim naći se u dobrom društvu i fino pojesti i popiti i ispričati se. Onih koje mogu zvati prijateljima malo je, ali oduvijek sam smatrala da čovjek, ustvari ima svega 1 ili 2 prijatelja koji su s njime i u dobru i u zlu, bespogovorno. Svi ostali su dobrodošli, ali ne moraju uvijek biti i pravi prijatelji. Svejedno, treba uživati u svakom lijepom trenutku.

    ОдговориИзбриши
  2. I ja bih se složila sa ovim odličnim komentarom, a za vrijedni kuharicu sve pohvale. Jedna Slavonka

    ОдговориИзбриши
  3. Potpuno se slažem sa ovim odličnim komentarom, a za kuharicu vrijednu sve pohvale,
    Jedna Slavonka

    ОдговориИзбриши