субота, 30. мај 2015.

Scones- Pogačice sa sirom na dva načina


Scones ili Engleske pogačice.
Nisam ih do sada pravila i dugo sam proučavala recepte..
ovo je neka moja kombinacija, onoga što ja volim.
Mogu biti slatki ili slani.
Prave se od raznog vrsta braašna, alni sa raznim sirevima, začinima...slatki sa voćem...svežim ili suvim..
Semnke, sir, ono što je za scones interesantno da se prave bez kvasca..
mekane su, odličan doručak su...
Probajte...
Mislim da sam ja počela sezonu isprobavanja novih ukusa...

Potrebno je:
200g belog brašna
150g integralnog brašna
kašikica soli
50g semenki lana
50g semenki suncokreta
50g feta sira
1 jaje
2dcl kiselog mleka
kašika putera
parmezan za posipanje


Priprema:
Pomešati brašna, dodati so i kašiku praška za pecivo, te zrna.
Sir, jaje , kiselo mleko i puter izmešajte i dodajt eovoj suvoj smesi.
Zamesite testo.
Ja sam ga ostavila nekih 15 minuta da odstoji.
Potom sam ga razvila u krug kao na fotografijama pripreme,..
Isekla trouglove.
Od gore premazala uljem  i posula parmezanom.
Pekla sam na 220C dok nisu porumeneli.
Da naglasim obzirom da nema kvasca, bilo bi odlično da ih ostavite i pre pečenja nekih 30 minuta da se odmore.
Tako će biti vazdušastiji i mekši.

I još jedne ppogačice sa sirom.
Ovog puta korišten je recept od kojieg pravim pogačice okruglog oblika.
Znate one obične pogačice sa sirom, za koje svi imamo recept.
S tim što samod gore stavila semenke suncokreta i tako pekla.
Evo ovako izgleda:
 Potrebno je:
400g sitnog sira
400g brašna
200g margarina
1kašikica soli
50g semenki suncokret

Sve sastojke dobro zamesiti.
razvući krug oklagijom .
Od gore staviti suncokret i utapkati rukama
Iseći na trtouglove.
Staviti u pleh obložen pek papirom.
Peći na 220C dok ne porumene.
Testo je vrlo pogodno i za zamrzavanje kao i za pravljenje raznih drugih oblika i varijanti.

Нема коментара:

Постави коментар