уторак, 13. мај 2014.

Rižoto sa Povrćem za 20 Minuta!!!

Savršeni Rižoto koji morate praviti ovog proleća.
Potrebno vam je 20 minuta i Lupo Grill Pekač.
Sveže povrće koje možete kombinovati, pirinač, i ukusan obrok već miriše na vašem stolu...
Potrebno je:4 dcl pirinča
raznorazno povrće
šargarepa, brokoli, šampinjoni, praziluk, grašak itd
Sezonsko povrće.
Možete uzeti od svega po malo da bi bilo šarenije.


Priprema:
Povrće sam svo oseckala, usitnila brokolu šampinjone presekla na šnite, šargarepiu isekla na povrće.
Pirinač sam samo u pola litre vode prokuvala, ali tek tek da baci ključ.
Odnosno pirinač je bio polu sirov.
Potom sam sve satvila u pekač. Nisma predgrejavala.
Pomešala sam povrće i pirinač, posolila, pobiberila, prelila sa malo maslinovog ulja i 2dcl vode.
Preklopila Pekač i namestila na 20 minuta.
Rezultat krajnje savršen.
Toliko dobro da sam počela da pripremam ovaj rižoto čak dva puta nedeljno..a tek kad stignu tikvice....njami..

Нема коментара:

Постави коментар