понедељак, 03. март 2014.

Salata od paprika i belog luka ili Lučene paprike

Bliži nam se 8.mart, jeste da je on danas totalno "de mo de " praznik po statistici, većine žena kažu onu čuvenu frazu "Eh da mi je svaki san".
Elem, znam da medju vama još uvek postoje džentlmeni koji će svoje mlade dame, majke i drage prijateljice obradovati nekim lepim poklonom.
Astal Kuhinja Ravnice Vam predlaže:
Leifheit Srbija

Gnječilica za Beli Luk

Šta vam je potrebno za ove paprike:
Pečene paprike
beli luk
ulje
malo jabukovog siržeta
i Gnječilica za beli luk Leifhate


Priprema uz malo dobre volje jako jednostavna:
Prvo očistiti paprike, poredjati ih u sud, posoliti po želji, potom redom dodajte malo sirćeta, pa ulja i na kraju iseckani beli luk.
Koji vrlo brzo možete iseći na kockice uz pomoc Gnječilice, em je brzo em je vrlo lepo i korisno i ukusno!
EnjoY!!!!

Ove paprike sa belim lukom su veoma popularna salata u Srbiji, na jugu se zove Lučene paprike a mi vojvodjani ih zovemo Salata od paprika i belog luka pa otud i ovaj dupli naziv.

8 коментара:

  1. Moja omiljena salata. Divne slike! Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  2. Jedna od najdrazih...samo treba nagovoriti i ostale ukucane da je jedu i onda ne brinemo o izdahu ;-)

    ОдговориИзбриши
  3. Baš sam ih juče lučila, moj sin ih obožava! A i mi ih baš volimo! Svidjaju mi se slike, a posebno ova spravica!

    ОдговориИзбриши
  4. great garlic presser i love it and also like you blog very much . But there is only 1 problem, i do not know your language.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман24. март 2014. 13.33

      never mind it is important that I know your language

      Избриши
  5. Prelepe su slike, od belolučenih paprika nema boljih! A spravica je baš praktična... :)))

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман23. март 2014. 09.02

    Imam gnjecilicu stvarno je velika pomoc u kuhinji!Slike su prva liga!!!!

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман03. јул 2014. 00.26

    A gde ova spravica može da se kupi i po kojoj ceni?

    ОдговориИзбриши