четвртак, 20. март 2014.

Kolač od dva sastojka


Znam da svi volite sladoled i da je sasvim apsurdno stavljati g au kolač..jel..mislim ako hoćete da se zasladite pametnije je pojesti ga.
Ali verovatno vam se dešavalo da vam u kutiji od sladoleda ostane malo...i da se to vuče danima...
Dešavalo vam se da ste sto puta trebali da napravite nešto slatko, jel vam se baš sada jede..ili da ponesete za užinu...
Evo resenja sa samo dva sastojka
Potrebno je:
šolje su od 2dcl
2šolje rastopljenog sladoleda e sasvim rastopljenog
2,5 šolje brašna
pola kesice praška za pecivo
PripremA
Sladoled i brašno kulinarskom žicom sjedinite, ravnomerno da nema grudvica dodajte i prašak za pecivo.
Ja sam ovaj kolač pekla u modlama z amafine.
Znači potrebne su vam još i korpice za mafine i tepsija.
Izlila sam do 2/3 smese u korpice i pekla nekih 30-tak minuta na 200C.
Ukusno i brzo onako da se zasitite kada poželite nešto slatko.
Naravno ovaj recept nisam ja izmislila negpo sam videla na portalu Blic Žena, a od koga su oni videli...to vam stvarno ne bih znala reći...

1 коментар:

  1. Baš zanimljivo. Pojma nisam imala da se ovako nešto može pripremiti. jedini mi je problem što baš nemam ostatke sladoleda, tj. kada ja mislim da imam, ispostavi se da nemam jer je netko, u međuvremenu, polizao kutiju. :)

    ОдговориИзбриши