четвртак, 20. март 2014.

Astal Recepti u Kuriru-Astal u Stvar Ukusa-Astal kuhinja svakog petka!!!

Svi koji pratite moj rad, a tu ne mislim samo na food blogerke i mnoge, mnoge druge(ono kada nabrajate pa nećete sve blogerke da nabrojite napišem samo tako), nego i na moje čitaoce, znate da se u februaru 2014. godine navršila taćno dvogodišnjica mojih objavljivanja recepata u Dnevnim novinama Kurir.
To su sve recepti koji se i nalaze na ovom blogu.
Sada sam srećna i želim još nešto da podelim sa vama, naime Kuhinja ravnice je dobila svoje stranice u dodatku dnevnih novina Kurir-STVAR UKUSA


Ovaj dodatak će izlaziti svakog petka kao dodatak-mala knjižica sa receptima kao i mnogim savetima u opšte vezano za hranu.
Pre svega moram se zahvaliti dragoj prijateljici Nataši Bajat, čija je to i zamisao bila, inače novinarki Kurira-najčitanijih novina u našoj zemlji, i novinarki koja je u stvari i krivac uopšte za moju saradnju sa Kurirom, kao i za svaku moju objavu i recept koji ste mogli da nadjete u ovim novinama.
Danas je izašla prva objava i evo kako to sve izgleda.
Za one koji su propustili moje objave u Kuriru možete ih sve pogledati OVDE!

21 коментар:

  1. Анониман20. март 2014. 15:21

    Draga Vera,sad si me razočarala.Jako volim tvoj rad I tvoj trud ali u Quriru...Čitas li ti uopste kakve nebuloze oni pisu?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Gospodjo, jel moguce da ste toliko nekulturni kad stavljate ovakve komentare na stranu gde joj mesto nije. Ovde je rec o RECEPTIMA, a ne o uredjivackoj politici te novine. Njigov tiraz govori da narod voli da ih cita (ja nisam medju njima, ali cu ga kupovati petkom zbog dodatka), tako da je glupo da vredjate toliko ljudi. Verina je stvar gde ce da daje svoje recepte, a gde ne. Ja koliko vidim ovoj strani ama bas nista ne fali. Em je lepo izdizajnirana, em su super recepti. I ne vidim razlog da svoj gnev prenosite na ovaj nacin. Pustite zenu da radi svoj posao, neka Kurur kupuje ko hoce, a nas ostale koji citamo ovaj blog zaobidjite sa preglupim komentarima.

      Избриши
  2. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман20. март 2014. 23:31

    Администратор блога је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман20. март 2014. 23:37

    Redovno kupujem Kurir recepti su vam odlicni.
    Sve pohvale.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala od srca i moram reci da vi niste jedini koji ste prepoznali da su kvalitet i rad nesto sto se ceni..ali ste jedini koji ste se javili da date podrsku na blogu..hvala!

      Избриши
  5. Анониман20. март 2014. 23:52

    Draga Vera,upoznata sam sa stanjem I zaista je Stvar NE ukusa kad odlucis da svoj divan rad bacas pred noge ovom tabloidu..to sto oni poseduju skoro sve novine u Srbiji je malo zastrasujuce za slobodu medija..jer zna se na ciju vodenicu vodu teraju a blate sve ostale.Kao uostalom I sva zuta stampa po svetu.To sto ih opravdavas je tvoja stvar I pisi za koga hoces .Vecinu bas u Vojvodini posedovao je I sada vec cuveni Saric,pa jel trebalo zbog toga da se svi drogiramo? Necu ti vise dolaziti...tvoj blog tvoja stvar ,...Zelim ti sve najbolje kao osobi

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. koliko si samo sujetna i ogranicena nemam reci.ovde se radi o receptima i nekakvom kuvarskom dodatku a ne o politici neke novine.ako ti se ne dopada, ti ga ne kupuj. ali pusti nas da pratimo ono sto vera radi i ne bulazni gluposti. promasila si temu gospoDZo Dzoli.

      Избриши
  6. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bravo, ako si joj rekla.
      na glup komentar bolji odgovor nije mogla da dobije.

      Избриши
    2. tacno tako.
      vera, sve cestitke.

      Избриши
  7. Анониман21. март 2014. 00:50

    Dzoli je upucena u svaki tekst koji izlazi u ovim novinama. :)))
    Rekla bih da je redovni citalac tog tabloida.
    Vera, za Vas podrska, recepti su uvek bili odlicni (moja svekrva ih ibizava). Kupila sam dodatak malopre jako lepo je uradjen.
    A piruka za ozlojadjene je ta da je ovde tema kuvanje a ne uredjivacka politika Kurira.

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман21. март 2014. 00:52

    E NEK SI JOJ REKLA VERA.
    NE VERUJEM KOLIKO JE PROMASILA TEMU. IDEM DA KUPIM KURIR, POZDRAV!

    ОдговориИзбриши
  9. Vera, čestitam! :-) Mic po mic, tako se postaje brend :-D.
    Mislim da si sama baš sve lepo sročila i u tekstu i u odgovoru. Kamo sreće da i u samom Kuriru bude što više recepata, kako bi bilo što manje drugih stvari :-P.
    Čestitam još jednom :-).

    ОдговориИзбриши
  10. Draga Vera cestitam na objavi recepata u ovom dodatku. obozavam vase recepte i cesto ih pravim, a za dusebriznike ne marite. hiljade i hiljade ljudi ce danas videti vasa jela. ;)
    pozdrav iz sombora.

    ОдговориИзбриши
  11. Ja citam Kurir i sta sad???????? Ko ima pravo da sudi o bolo cemu?
    Imate izbor, ako vam se ne dopada kupite novinu koju volite.
    Pozdravljam te Vera.
    Samo nastavi tako.
    Dve dodatke cu da cuvam.

    ОдговориИзбриши
  12. Jelica, Pristina21. март 2014. 03:21

    kupila sam novine Kurir i nasla dodatak. :)))))) zanimljiv je bas.
    moj predlog je da bude jos vise Vasih recepata. srdacan pozdrav draga vera.

    ОдговориИзбриши
  13. I ja volim kurir, ludo me zabavlja a ne vidim da se mnogo razlikuje od Blica ili Vecernjih sem sto su im naslivi malo ludji. Vera, tebi upucijem cestitke, samo nastavi tako i raduj nas svojim kulinaskim specijalitetima.

    ОдговориИзбриши
  14. Verka samo pici.....
    Bas si slatka na slici...mislila sam da si neka baba kad ono lepotica prava.
    Sve najbolje Vojvodjanko moja.

    ОдговориИзбриши
  15. Анониман23. март 2014. 09:03

    Dodatak sam kupila jako je dobar, odlicni recepti, sad vidim da je nastala rasprava oko Kurira, recepti sa tim nemaju veze Vera samo nastavi tako, pratimo te!Sve najbolje u daljem radu!

    ОдговориИзбриши
  16. Juce sam prvi put videla ovaj dodatak,jako je zanimljiv i dopada mi se.
    Vama zelim sve najbolje a nama sto vise recepata da nam date.
    Sve najbolje...

    ОдговориИзбриши