среда, 26. фебруар 2014.

Bakini Listići

Bakini Listići ili ima li šta lakše, jednostavnije i jeftinije a tako, tako dobro i ukusno na svetu?
Ukus koji ja ne mogu da vam opišem, koji je jedinstven i neponovljiv...
Jedna ovakva vrhunska poslastica nemože ni ne sme da se naziva "poderanim gaćama" ..hihihi
Po Laninom receptu.

Potrebno je:
300g brašna
1dcl mlake vode
malo soli
1 kašikica šećera
kašika ruma
Što se tiče pripreme jednostavnija je svakako od svake torte ali morate imati izvežbane ruke za mešenje testa, jake debele mišice , što mi Bačvanke dakako IMAMO..:)=
jer...u suprotnom, čuvajte se sutrašnje upale mišića..a to se neće videti na savršenoj fotografiji vaših Listića...
Od navedenih sastojaka zamesite testo koje će biti tvrdje strukture nalik onom kada hoćete da pravite domaće rezance.
Potom ga ostaviti da miruje bar 1h.
Testo će tada malo da omekša i zatim ga razvijte vrlo vrlo tanko, znači što tanje možete.
Potom točkićem-reckavim isecite romboide, kocke ili po želji.
Pecite u vrućoj masti ili ulju a potom tako zlatno pečene uvrljajte u prah šećer pomešan sa vanil šećerom.
Jeste da ćete imati sutra malu upalu mišića ako niste vični razvijanju ove vrste testa, ali možda i nećete, sve u svemu trud se isplati u odnosu na ovaj savršeni ukus!

10 коментара:

  1. u mom kraju se zovu roštule,odlične grickalice... i ja sam ih prije dva dana postavila ;-)

    ОдговориИзбриши
  2. umesto vode stavila sam belo vino , okus je odličan

    ОдговориИзбриши
  3. Super si ih napravila, stvarno su toliko ukusni da zasluzuju neko lepo ime.:))) kisss

    ОдговориИзбриши
  4. Jos jedan nacin pripremanja kako se kod mene zovu krostule samo je ovaj jos jeftiniji, toliko me zagolicao da ga odmah sad idem probati napraviti :)

    ОдговориИзбриши
  5. stvarno odlicno izgleda, super su ovo napravila, pozdrav :)

    ОдговориИзбриши
  6. A ja baš volim naziv 'Poderane gaće'. Tako mi to nekako simpatično i blesavo zvuči... :)

    ОдговориИзбриши
  7. I kod nas su "Poderane gaće" i meni je super taj naziv.

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман12. јул 2022. 13:55

    Kroštule kod nas :) prefino

    ОдговориИзбриши
  9. Ja ih drugacije pravim, kao moja baka Sremica, koristim solju mleka, 1 jaje, kasiku masti ili soljicu ulja, kasicicu pzp. Brasna po potrebi.

    ОдговориИзбриши