петак, 7. фебруар 2014.

Bakina Mak Riznica br.2

Prošli mesec moja koleginica Tajana-Slasno  i Opasno smo objavile pdf knjigicu pod nazivom Bakina Riznica.
Knjižica je neočekivano dobro prihvaćena, i bezbroj puta downnloadovana, te nas  je to malo Ponelo i mi smo napravile još jednu knjigicu, ali sa Makom, Tajana i Ja obožavamo mak, i nekako kada smo razgovarale na tu temu, jednostavno se odmah javila ideja da naše omiljene recepte i ovaj put podelimo sa Vama.

Knjigicu prelistajte OVDE
Knjigicu Download OVDE

Sa nestrplejnjem očekujemo i vaše komentare i siugestije, pišite šta očekujete od Riznice br.3

5 коментара:

  1. Одговори
    1. Od svega samo mak ne volim da jedem.Ne znam razlog ali ipak sve čestitke za drugu knjigicu su na mestu~!
      Vera I..čekamo tvoje recepte za Tradicionalno Srpski..imaš vala I šta da prijaviš.Pozić

      Избриши
  2. Pratim vas sjajni recepti!

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман19. март 2014. 12:06

    Odlicno sve pohvale,upravo ovako nesto sam trazila jer sam ljubitelj kolaca a posebno maka

    ОдговориИзбриши