четвртак, 16. јануар 2014.

Lupo Juneće Pljeskavice

Fine pljeskavice , sa susamom, a može i bez ko ga ne voli.
Pečene u Lupo Pizza Grill Pekaču, mogu reći sasvim "posne" jer sam ih pekla na pek papiru.
Probajte!
KARAKTERISTIKE
• Aparat za pečenje pice, mesa, ribe, povrća….
• Posuda za pečenje izrađena od čelik-aluminijuma, rebrastog dna
• Posuda je zapremine 5 L , prečnika 30 cm
• Posuda se lako održava i može da se vadi iz aparata
• Snaga grejača na poklopcu je 500 W, a donje posude 700 W
• Podešavanje vremena rada max. 30 min.
• Poklopac se može lako odvojiti od aparata
• Pripremanje namirnica: pečenje, roštiljanje, kuvanje
• Velika uštede el. energije i vremena

• Napajanje / 220 V, 50 Hz, 1200 W

Potrebno je:
za 8 pljeskavica
700g mlevene -sitno mlevene junetine
1 jaje
1-2 kašike kisele pavlake
malo začina , so, biber
3-4 kašika prezli
susam po želji
Postupak.
Zamolite vašeg mesara da vam meso samelje dva puta ili što sitnoje.
Stavite ga u jedan veći sud.
Dodajte jaje i pavlaku.
Potom začine i prezle.
Zatim prvo pomešajte sve varjačoma  potom, najbolje čistim rukama
Šo duže mesite dobićete što bolju ujednačenu smesu.
Potom nauljenim rukama oblikujte loptice.
Rastanjite ihšto tanje to bolje.
Redjajte u pekač.
Pekač sam prethodno obložila pek papirom
Nisam dodavala ulje.
Samo sam ih redjala na papir.
Poklopila sam ga.
Tempirala na 15minuta.
Ako volite malo reš možete dopeći.
Obzirom da su tanje biće 15 minuta sasvim dovoljno

2 коментара:

  1. Draga, dugo ne jedem meso, pa se ne javljam zbog pljeskavica, već zbog pizza grill pekača... Nabavila sam ga pre 4 meseca, savršen je! Uglavnom u njemu spremam ribu, mada sam spremala i pite i povrće, a svaki put blagosiljam onog ko ga je smislio... Prema tome, moj glas ide ZA ovaj aparat! ;)

    ОдговориИзбриши
  2. Ove pljeskavice vise izgledaju kao fasir snicla. U pljeskavice ne ide jaje ni prezla, ni pavlaka, vec samo crni luk sitno seckan, malo vode, so, po zelji malo sode bikarbone.

    ОдговориИзбриши